#51 Skrevet Mars 28, 2007 Ser jo forskjell på størrelsen men ellers er de ganske like. Men det er heldigvis ikke jeg som skal ha felgene på bilen ja skjønner du mener det, men er jo noe som heter at "hvis man ikke klarer å si noe positvit, så kan man kanskje la være" også... Synes selv en stor andel av felgene som selges for tida ikke ser spesielt bra ut, men hvis folk er fornøyd med de på bilen, så er ingenting bedre enn det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 28, 2007 Ser jo forskjell på størrelsen men ellers er de ganske like. Men det er heldigvis ikke jeg som skal ha felgene på bilen Får kjøpe deg noen TSW Venom da vettu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 28, 2007 ja skjønner du mener det, men er jo noe som heter at "hvis man ikke klarer å si noe positvit, så kan man kanskje la være" også... Synes selv en stor andel av felgene som selges for tida ikke ser spesielt bra ut, men hvis folk er fornøyd med de på bilen, så er ingenting bedre enn det. Er dette jeg prøvde å komme frem til også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 28, 2007 sorry, måtte bare:) men felgene på passatener ikke de verste felgene jeg har sett.. er bra at folk tørr å skille seg litt ut! Og TSW er jo gode greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 29, 2007 Ok hvor mye plass til overs for å unngå subbing ble det på en Passat 3C da? Og hvordan er FK452 i bredde ift FK451, like smale?? Med full tank og barn baki subbet det såvidt, men en bitteliten modifikasjon, så subber det ikke! Falkendekkene holder ihvertfall sine mål på bredden! Og det er igrunn ikke noe særlig plass igjen til stort mer på en Passat stv 3C! Så den gode gamle 3BG kan man putte mye mer rart under! Der går jo 9,5*19 et 35 rett på foran og bak,selv om det er i grenseland!hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 29, 2007 krommet komlogg? Ser litt ut som en likbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 29, 2007 Må bare si det igjen....Fy faen for noen gove felger.... sånne skulle jeghatt hvis jeg hadde hatt passat:) uten tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg så denne bilen på hydro texaco på vei ut av porsgrunn idag! UMGHF! deilig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 30, 2007 Så denna vogna utenfor Elite Auto idag. De som er skeptiske til sånne felger, bør se bilen live før de bestemmer seg! Ser endel hakk råere ut enn 8x19 RS4II for å si det sånn. Røffe felger, selv om designet i 10x20 er cirka 3,14 ganger tøffere!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 31, 2007 Var innom jons dekk og felg idag som da denne sto parkert idag. Dette er ubeskrivelig. Det er så enormt og nydelig at det er ubeskrivelig. Folk som driver og sammenligner med opelkapsler og diverse burde virkelig se dette i virkeligheten før de snakker ut om at det er kromma kumlokk og diverse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 31, 2007 Dette hva rått:tilber: felgene passet perfekt på denne bilen,men felgene er vel enda råere i live vil e tru!! det vekker ivertfall oppmerksomhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mars 31, 2007 Var innom jons dekk og felg idag som da denne sto parkert idag. Dette er ubeskrivelig. Det er så enormt og nydelig at det er ubeskrivelig. Folk som driver og sammenligner med opelkapsler og diverse burde virkelig se dette i virkeligheten før de snakker ut om at det er kromma kumlokk og diverse. Helt enig i dette! De er utrolig tøffe felger, og passer veldig bra på den bilen. men jeg tror jeg ville hatt i vanlig sølv farge, da jeg syntest chrome er litt for usa preg. tyske biler skal ha sølv. Men det er jo smak og behag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mars 31, 2007 ....men jeg tror jeg ville hatt i vanlig sølv farge, da jeg syntest chrome er litt for usa preg. Var også min første tanke da disse hjula kom. Jeg er ikke noen chrome-mann. Men etter å ha sett disse live er jeg mer usikker. Må nesten se de på ordentlig i sølv først. Jeg blir ikke overbevist om at sølv er tøffest på bildet av denne stjernegrisen ihvertfall: Det råeste alternativet hadde selvsagt vært om de var polerte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 1, 2007 kommer vel ikkje i 4x100 vel ? råe felger ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 18, 2007 Vakkert... Jeg skal ha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...