#26 Skrevet Mars 28, 2007 Er vel på noen tråder man like godt kunne holdt kjeft??Kan du forklare meg hvorfor du synes alle de felgene du liker er rå? Er vel tyskerne som somregel er først ute med de du liker også vel? Jeg for min del synes bare de felgene der er skamfeite på en litt stor bil. Det er noen mennesker som henger litt igjen på 90 tallet hvor 5eika og "mesh" felger var tha bomb vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 28, 2007 Sweet! akkurat sånn det skal se ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 28, 2007 Solgte et sett med 20 tom TSW Holsten til en svært flott ny Passat igår! Bilen har KW gewinde og det riktige utseendet! Ihvertfall hvis du spør meg! Hva slags bredde og inpress er det på disse?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 28, 2007 Er vel på noen tråder man like godt kunne holdt kjeft??Kan du forklare meg hvorfor du synes alle de felgene du liker er rå? Er vel tyskerne som somregel er først ute med de du liker også vel? Jeg for min del synes bare de felgene der er skamfeite på en litt stor bil. Ikke meningen å tråkke på tærne til folk.........men nå skal jeg ikke plage dere som liker hjulkapsler mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 28, 2007 Ikke meningen å tråkke på tærne til folk.........men nå skal jeg ikke plage dere som liker hjulkapsler mere På store biler, er det helt klart best å se på en stor massiv felg, feks en 5-eiket felg eller krysseiker ser fort veldig spinkel ut. Dessuten ser massive felger ofte større ut enn feks en 5-eiket felg. Et annen grunn til at de er populære er vel at eksklusive biler (les Bentley, Rolls, Maybach....) ofte har felger av denne typen. VIP-style kommer til å komme mer og mer fremover håper jeg. Er sååååå lei av FnF: grønn : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 28, 2007 Ikke meningen å tråkke på tærne til folk.........men nå skal jeg ikke plage dere som liker hjulkapsler mere Er ikke snakk om å tråkke på tærne men snakk om at alle tråder ikke trenger en komentar fra enkelte Er knall at VIP stilen kommer mere og mere over til tyske biler også og ikke bare US. Er litt lei av at alle biler skal se ut som de er tatt rett fra asfaltbana eller rallyløypa. Nytenking er tingen og de store VAG bilene kler knallgodt å få et lite drag av Bentley over seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 28, 2007 Er ikke snakk om å tråkke på tærne men snakk om at alle tråder ikke trenger en komentar fra enkelte Er knall at VIP stilen kommer mere og mere over til tyske biler også og ikke bare US. Er litt lei av at alle biler skal se ut som de er tatt rett fra asfaltbana eller rallyløypa. Nytenking er tingen og de store VAG bilene kler knallgodt å få et lite drag av Bentley over seg Hør hør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 28, 2007 Det er noen mennesker som henger litt igjen på 90 tallet hvor 5eika og "mesh" felger var tha bomb vettu Ser jo ikke ut som du henger helt med i timen da slike felger som det her jo ble levert orginalt på f.eks A8 på 90 tallet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 28, 2007 Ser jo ikke ut som du henger helt med i timen da slike felger som det her jo ble levert orginalt på f.eks A8 på 90 tallet Ikke i 20" og krøøøøm Rudi;) Dessuten så kom de kun på A8L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 28, 2007 Ikke i 20" og krøøøøm Rudi;)Dessuten så kom de kun på A8L Chrome var inn på 70 tallet og slutten av 90 tallet... våkn opp Rune Men tilbake til bilen... noen liker den andre ikke,smaken er som baken og takk gud for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 28, 2007 Solgte et sett med 20 tom TSW Holsten til en svært flott ny Passat igår! Bilen har KW gewinde og det riktige utseendet! Ihvertfall hvis du spør meg! Tøft! Felgdim, offset, dekktype og senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 28, 2007 Rått og rått.. Slike selges på biltema til 149 kr for 4 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 28, 2007 Rått og rått.. Slike selges på biltema til 149 kr for 4 stk Kan ikke si de var like freshe men, synes de TSW felgene er uberfete! Så om noen kan gi meg ett eksempel på en 20" felgkapsel som er like rå, så sier jeg takk! Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 28, 2007 Hett! Men hvor mye veier de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 28, 2007 blir vel vanskelig å få tak i 20" stålfelg da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 28, 2007 Gjorde en innsats for å få tak i slike selv, men Felgimport ville ikke ta de inn i annet en krom. De finnes nemlig også i sølv, som jeg mener hadde passet best på min bil. Prisen jeg fikk oppgitt på 19" i krom med felgimport var 7200 pr stk! Det skal også være inkludert en del rabatt. I sølv koster de £260 i England pr stk, men de ville de altså ikke ta inn til landet. Kunne selvsagt importert de selv, men orket ikke styre med det. Rart egentlig at en som er hovedimportør nekter å ta inn en del av sortimentet når man spesifikt spør om det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 28, 2007 Gjorde en innsats for å få tak i slike selv, men Felgimport ville ikke ta de inn i annet en krom. De finnes nemlig også i sølv, som jeg mener hadde passet best på min bil. Prisen jeg fikk oppgitt på 19" i krom med felgimport var 7200 pr stk! Det skal også være inkludert en del rabatt. I sølv koster de £260 i England pr stk, men de ville de altså ikke ta inn til landet. Kunne selvsagt importert de selv, men orket ikke styre med det. Rart egentlig at en som er hovedimportør nekter å ta inn en del av sortimentet når man spesifikt spør om det... Snakket med de i fjor om å ta inn disse i 20" til min Golf. Da skulle de ha 1000,- pr felg ekstra hvis jeg skulle ha noen som ikke var i sortimentet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 28, 2007 Jeg bestillte TSW Estoril gjennom felgimport , en felg de ikke skulle ha i sitt sortiment , men de var greie med meg å hentete et sett av disse i 19" til meg... merkelig at de ikke ville ta inn annet da ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 28, 2007 Dette var porr! Gud bedre. Bra å se at noen endelig går bort fra det "eike"-tullet.. Skal man vise frem bremsene sine,så må man jo ha noe å vise frem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 28, 2007 Kan du eventuelt sende meg pris på 10x20 på PM om du ikke vil poste inne her? Har bare i sett med8,5 tom foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 28, 2007 Tøft! Felgdim, offset, dekktype og senk? 8,5*20 et 45 235 30 20 Falken FK 452! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 28, 2007 Fine felger! Et nummer for store etter min mening, men fine Jeg sitter her og lurer på om de hadde sett langt bedre ut på en sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 28, 2007 Rått og rått.. Slike selges på biltema til 149 kr for 4 stk Beklager å si det, men sammenligningen mellom TSW Holsten i 20 tom og en kapsel blir som å si at man ikke ser forskjell på en Audi RS4 og en Hyundai Sonata fordi begge har 4 hjul og dører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 28, 2007 8,5*20 et 45 235 30 20 Falken FK 452! Ok hvor mye plass til overs for å unngå subbing ble det på en Passat 3C da? Og hvordan er FK452 i bredde ift FK451, like smale?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 28, 2007 Beklager å si det, men sammenligningen mellom TSW Holsten i 20 tom og en kapsel blir som å si at man ikke ser forskjell på en Audi RS4 og en Hyundai Sonata fordi begge har 4 hjul og dører Ser jo forskjell på størrelsen men ellers er de ganske like. Men det er heldigvis ikke jeg som skal ha felgene på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...