#1 Skrevet Mars 28, 2007 Er det noen som vet hvor det selges "klistermerker" som jeg kan feste i centerkoppen til Audi "RS4" felger? Har VW nå, og det er en smule harry på Audi lissom:P Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 Tevo dekk har iallefall slike liggende men vet ikke om de kun selges med felger eller ikke. Du kan ta en tur innom å høre iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2007 Det skal jeg gjøre:) Regner med at de selger de løse, hvis ikke så er det en gjeng med suppegjøker:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2007 de selger på aabenraa fælglager=) så det lå flere bøtter av det når jeg var der nede i sted, så ihvertfall 2 forskjellige type farger:P vet ikke om du bor i nærheten av en men:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2007 e-bay/dekkmann++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...