#1 Skrevet Juli 18, 2004 Er det noen som har noen ide om hva slags felger jeg bør velge på min 74mod scirocco? Store eller små? Taknemlig for bilde forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2004 Syntes at Ronal turbo tar seg meget godt ut på einser rocco: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2004 Doruller er jo heller ikke feil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Doruller er jo heller ikke feil: DORULLER!!! HELT KLART!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Doruller er jo heller ikke feil: De var mildt sagt rå, men sikkert ikke det enkleste å få tak i.... Har Scala/Avus til salgs dersom dette er noe du skulle ha lyst på. Tror også Porsche Gullideckel hadde blitt griselekkert på Rocco 1, men har ikke noen bilde av de på bilen... har tilfeldigvis slike også som jeg muligens kommer til å selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2004 Likte disse felgene. Type er dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2004 ta en titt på denne siden her: Superlite Wheels De har mye tøft til ganske bra priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2004 De felgene heter PLS Dytona linken er her : http://www.pls-deutschland.de/index2.html der er det mange brA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Per Arne Synstnes ta en titt på denne siden her: Superlite Wheels De har mye tøft til ganske bra priser Enig med deg der... lurte selv på de her tidligere etter å ha sett de på en Mini: Men PLSene er også rå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2004 PLS'ene er rå ja, men de er også nesten dobbelt så dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2004 Her var det mye å velge i, men hva skal man velge. hmmmmmm Godt det jeg ikke må velge nå. Bilen er jo ikke ferdig, men det er greit å bese seg litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2004 Opprinnelig postet av Kjell-Arne Torhov Likte disse felgene. Type er dette da? keskin felger... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen keskin felger... ? ussshhhh issssjjj... Svaret er gitt tidligere. http://www.pls-deutschland.de/index2.html Mye bedre og mye dyrere en Keskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...