#1 Skrevet Mars 28, 2007 i og med at motorn er ut ,må jeg jo se over clutchen,hvor tjukt er dette belegget når den er ny,på min er det igjen ca 2 mm og 1 mm før det tar i naglen Fikk pris hos clutch og brems på bytte disse ,1500 ink mva står at dette er et mekonomen bil verksted ,har ikke klubben rabbat med dem? er en 6 puck er det andre steder i oslo og omegn ?event bedre pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 ingen som har noen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 varierer hvor tykt beleget er hos forskjellige levrandører.... men 1 mm er ikke mye å montere tilbake.... 1500.- for en 6 puck sinter er vel billig...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2007 varierer hvor tykt beleget er hos forskjellige levrandører....men 1 mm er ikke mye å montere tilbake.... 1500.- for en 6 puck sinter er vel billig...... det var vel for å bytte bellegget på den? ikke ny lamell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2007 hvor mye avstand er det på en ny sinterlamell da? ikke rare greiene det heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2007 hvor mye avstand er det på en ny sinterlamell da? ikke rare greiene det heller nei ikke mye belegg på ny hell... varierer fra merke til merke... om de bytter belegg el hele, gjør da samma nytta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2007 På min Sachs sinter som jeg satte inn i dag faktisk, så var det 1,8mm inn til naglene. Da vet du det om Sachs i hvert fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...