#1 Skrevet Mars 28, 2007 Jeg er på utkikk etter nye dekk og alufelger. Er det noen som har en ide om hvilken dim på dekk og felg (det største som kan settes på denne bilen). Har lagt ved et bilde av noe av det jeg kunne tenke meg på bilen min. Hvor finner jeg greie priser på dekk og felg i osloområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 Det største jeg har sett på A2 er akkurat 19" A8 felger, som på bildet. Sharif, Johs Bjerke er vel de jeg kommer på i farten (med bra priser) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Legger en link til eiker.com - http://www.eiker.com/Default.asp?CatID=1327 Her er det noen "pakkeløsninger" som virker overkommelige i pris. Kunne noen av disse passe min A2? Har hørt med fler leverandører, men jeg synes alle sier forskjellig om hva som kan brukes. Må jeg prøve et dekk på bilen fysisk før jeg kjøper, eller er det noen retningslinjer å gå etter, for å få et dekk som fyller mest mulig ut i hjulbuen. Håper noen fler vet litt info, da det haster med nye dekk og felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 Det største jeg har sett på A2 er akkurat 19" A8 felger, som på bildet. Sharif, Johs Bjerke er vel de jeg kommer på i farten (med bra priser) 19 tom på Audi A2 er vel litt stort i utg.punktet hvis man ikke kviser hjuldiameteren ned med superlave dekk, typ 225/30 19. 205/35 18 eller 215/35 18 tror jeg er mer levelig å kjøre med på en A2, eller evt safe litt mer og sette på 215/40 17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2007 Den A2en der er så grom at jeg blir helt matt!! Lurer på om den der hadde noe stivere understell også, husker jeg leste annonsen på finn et par tre ganger. Kjør på med 18, 17 blir for folkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2007 Takker for svar, men tror dere noen av de pakkene hos eiker.com som feks den 18" med den dekkdim. vil passe? er det noe jeg må passe på ved valg av rett dekkdim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2007 Takker for svar, men tror dere noen av de pakkene hos eiker.com som feks den 18" med den dekkdim. vil passe? er det noe jeg må passe på ved valg av rett dekkdim. Sålenge felgene er 5x100 boltsirkel og dekkene er 205/35 eller 215/35 18, så vil det passe. Men spørs om ikke 225/40 er "pakkedekket" de fleste steder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...