Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke tenkt så mye over det, men når jeg var og fyllt bensin i går så var det en del trykk i bensintanken da jeg skrudde av tanklokket.. Skal det være sånn? Har kansje ikke noe og si?: klø :

Kom til og tenke på at jeg har kobla vekk den orginale åndinga til olja og bensintanken, har satt på catchtank... er kansje det som gjør det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har egentlig ikke tenkt så mye over det, men når jeg var og fyllt bensin i går så var det en del trykk i bensintanken da jeg skrudde av tanklokket.. Skal det være sånn? Har kansje ikke noe og si?: klø :

Kom til og tenke på at jeg har kobla vekk den orginale åndinga til olja og bensintanken, har satt på catchtank... er kansje det som gjør det?

Temperaturforskjeller kanskje?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme greia, men tror det skal være sånn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel normalt sett ikke trykk på bensintanken vel?

Det er ikke luftingen som er tett da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel normalt sett ikke trykk på bensintanken vel?

Det er ikke luftingen som er tett da?

mulig det, men det har vel ikke så mye og si om det er litt trykk der..? er jo ikke store trykket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er trykk og ikke vakum?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er trykk og ikke vakum?: klø :

er trykk ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det, men det har vel ikke så mye og si om det er litt trykk der..? er jo ikke store trykket.

Tja...kommer nok litt an på vil jeg tro. Har du sett hva som skjer med en de tankene som brukes til utenbordsmotorer hvis man ikke har åpnet luftingen?

Jeg har sett en slik tank revne...

Muligens ikke ne problem på en bil, men jeg sier som Per L. gjør...det er en grunn til at VAG, og alle andre produsenter, har montert en lufteslange...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.