Troms: bra plass for støtdempere/fjærer?

Anbefalte innlegg

Nån som veit av nån bra plassa i Troms/omeng å handle støtdempere/fjærer?

E ikkje heilt oppdatert på ka som e i Tromsø f.eks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BilXtra, Mekonomen, Meca, Bilmateriell, Møller Bil .. (og til sensommern/høst Biltema). Ikke regn med at noen av disse har det du trenger på lager lokalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, nån som har hørt på pris/kjøpt av disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mine dempera hos Bilxtra, mekonomen va litt dyrar meine eg og huske, og hadde dårligere leveringstid.. Møller gidda eg ikkje sjekke engang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen selger Koni dempere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No blir det sikkert litt feil å sammenligne en 85` Golf 1.6 og ei S6, men æ hadde "gule" Koni dempere med Eibach 40mm senkefjærer på min gode gamle Golf, dette var faktisk nydelig å kjøre med! Ikke vond å kjøre med i det hele tatt, men fytti katta som den bilen satt på veien!

Koni anbefales! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilextra er lokal forhandler for mange kjente butikker som fører de mest utrolige ting, så jeg ville tatt turen innom der uansett ! tviler på at dem ikke kan skaffe koni, så det er vel værd å høre pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hadd Koni før på S4, og det va jo kjempemessig..

Sett bra på, men kan vel bli i hardaste laget på vintern.

Blei litt usikker da æ snakka me Rodin; Nevnte at æ sku senke bilen lavere å trengte da kortare dempera. Han førtelte at alle demperan tel Koni tel min bil va like lang som original..? Da e d vel ingen vits anna enn at æ klare å koke et sett Koni i stedet førr de æ har på bilen?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.