#1 Skrevet Mars 28, 2007 Nån som veit av nån bra plassa i Troms/omeng å handle støtdempere/fjærer? E ikkje heilt oppdatert på ka som e i Tromsø f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 BilXtra, Mekonomen, Meca, Bilmateriell, Møller Bil .. (og til sensommern/høst Biltema). Ikke regn med at noen av disse har det du trenger på lager lokalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2007 Ok, nån som har hørt på pris/kjøpt av disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 Kjøpte mine dempera hos Bilxtra, mekonomen va litt dyrar meine eg og huske, og hadde dårligere leveringstid.. Møller gidda eg ikkje sjekke engang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2007 Mekonomen selger Koni dempere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2007 No blir det sikkert litt feil å sammenligne en 85` Golf 1.6 og ei S6, men æ hadde "gule" Koni dempere med Eibach 40mm senkefjærer på min gode gamle Golf, dette var faktisk nydelig å kjøre med! Ikke vond å kjøre med i det hele tatt, men fytti katta som den bilen satt på veien! Koni anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2007 bilextra er lokal forhandler for mange kjente butikker som fører de mest utrolige ting, så jeg ville tatt turen innom der uansett ! tviler på at dem ikke kan skaffe koni, så det er vel værd å høre pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2007 Har hadd Koni før på S4, og det va jo kjempemessig.. Sett bra på, men kan vel bli i hardaste laget på vintern. Blei litt usikker da æ snakka me Rodin; Nevnte at æ sku senke bilen lavere å trengte da kortare dempera. Han førtelte at alle demperan tel Koni tel min bil va like lang som original..? Da e d vel ingen vits anna enn at æ klare å koke et sett Koni i stedet førr de æ har på bilen?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...