Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har rulla over noen dempere av typen D2 fult sett til Audin min for en veldig veldig god pris, lurte på om noen har noen som helst erfaring med dette sette?

Link: http://www.d2racing.com/html/coilovers.html

mvh. Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow,de så råe ut,pris på noe slikt? : klø :

Jeg skal selv ha KW Justerbart i fra NBS når jeg har råd,grommere tror jeg ikke du får det. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde fk-automotive silverline på A4'n min... kostet 9-10k...

Jeg var ivertfall kjempefornøyd med dem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt at D2 settet er på nivå med KW og Tein... men det kan jo være sprøyt... koster vel 12. men jeg skulle få det billigere :-)

Så er det noen som veit noe om settet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på siden at dette koster 1166$ og da kommer vel dette på ca 8-8200 med frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+mva så er du oppe på 10 000.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jaja prisen er ikke så viktig.. Noen som veit noe om settet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt å kjøpe sånne til gt4èn... men fikk beskjed at de ikke egna seg på biler som skulle brukes i kalde strøk..... pakningene tåler ikke mer enn 5minusgrader.:rolleye: .................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+mva så er du oppe på 10 000.

Du trenger ikke å betale moms på ting du henter fra utlandet. Bestilte 4 felger fra usa jeg og betalte ikke et rødt øre i moms.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke å betale moms på ting du henter fra utlandet. Bestilte 4 felger fra usa jeg og betalte ikke et rødt øre i moms.

Ehh, jo, vanligvis må du betale mva på ting du får tilsendt fra utlandet. Men det kan hende du var heldig og at speditøren var litt sløv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, skal prøve og sjekke opp det Roy, takk for svar :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.