#1 Skrevet Mars 28, 2007 Og er det noen som vet hvor jeg får kjøpt slike? Finner dem ikke noen plass. Har 4 stk der 2 er rimelig kantkjørte. Så enten så må jeg kjøpe 2 nye, eller få de fiksa. Regner med de ikke koster all verden, så hvis noen kan tipse meg, så blir det vel til at jeg kjøper 2 nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 OZ Veolia eller noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2007 OZ Vela 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2007 Det er min gode herre, er OZ Vela felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2007 Selvfølgelig! Kom bare ikke på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2007 wow,det var kjappe svar. Noen som vet hvor jeg får kjøpt slike da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2007 wow,det var kjappe svar. Noen som vet hvor jeg får kjøpt slike da? Disse må du nok lete etter på bruktmarkedet, f.eks. her http://fahrzeugteile.search.ebay.de/oz-vela_Auto-Motorrad-Teile_W0QQfkrZ1QQfromZR8QQsacatZ131090 da de gikk ut av sortementet til OZ for 3-4 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2007 Du kan også høre med Mekonomen om de klarer å få tak i dem.. De fikk ordnet OZ-felger som var gått ut til en kompis av meg, men du må nok regne med at det tar litt tid før du får dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...