Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lys i klokken + ute.temp lengre...noen som vet om jeg må skifte "instrumentene" eller om disse kan repareres ?

bjarte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke lys i klokken + ute.temp lengre...noen som vet om jeg må skifte "instrumentene" eller om disse kan repareres ?

bjarte

Tror du må kjøpe nye.Koster ikke mye ser det ut som :http://stores.ebay.de/T-W-Tuning-Shop

b3_1_bo.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må kjøpe nye.Koster ikke mye ser det ut som :http://stores.ebay.de/T-W-Tuning-Shop

[ATTACH]59872[/ATTACH]

samme skjedde med min her om dagen. bestillte bare ny enhet fra T&W :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har de en egen hjemmeside ? eller må det gå gjennom ebay ? er ikke medlem/registrert på ebay greiene...med mindre det er noen andre som har lyst å bestille for meg, jeg betaler selfølgelig alle kostnader + litt til....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

I klokka er det bare å bytte pære.Men i temp.måleren må det loddes inn ny pære eller som skrevet over,byttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har de en egen hjemmeside ? eller må det gå gjennom ebay ? er ikke medlem/registrert på ebay greiene...med mindre det er noen andre som har lyst å bestille for meg, jeg betaler selfølgelig alle kostnader + litt til....

Hei!

Var på ebay i går og handla, men gikk litt fort i svingene så jeg fikk best 2! :o Har sendt en mail om min "taste-leif" til de, men hvis det ikke går så har jeg. Sender deg PM når jeg får svar fra de! :)

Mvh Tom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Var på ebay i går og handla, men gikk litt fort i svingene så jeg fikk best 2! :o Har sendt en mail om min "taste-leif" til de, men hvis det ikke går så har jeg. Sender deg PM når jeg får svar fra de! :)

Mvh Tom.

Konge:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden litt jeg, men finnes det samme til en audi 100 88-90 modell?

Klokken mangler diverse streker, som begynner å irritere meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden litt jeg, men finnes det samme til en audi 100 88-90 modell?

Klokken mangler diverse streker, som begynner å irritere meg

Det er sannsynligvis bare dritt på kontaktflata mellom lcd-panelet og kretskortet til klokka. Pill opp og rens med isopropanol eller lignende så er klokka god som ny igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.