#1 Skrevet Mars 28, 2007 Jeg har ikke lys i klokken + ute.temp lengre...noen som vet om jeg må skifte "instrumentene" eller om disse kan repareres ? bjarte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 Jeg har ikke lys i klokken + ute.temp lengre...noen som vet om jeg må skifte "instrumentene" eller om disse kan repareres ? bjarte Tror du må kjøpe nye.Koster ikke mye ser det ut som :http://stores.ebay.de/T-W-Tuning-Shop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Tror du må kjøpe nye.Koster ikke mye ser det ut som :http://stores.ebay.de/T-W-Tuning-Shop[ATTACH]59872[/ATTACH] samme skjedde med min her om dagen. bestillte bare ny enhet fra T&W 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 har de en egen hjemmeside ? eller må det gå gjennom ebay ? er ikke medlem/registrert på ebay greiene...med mindre det er noen andre som har lyst å bestille for meg, jeg betaler selfølgelig alle kostnader + litt til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2007 Hei. I klokka er det bare å bytte pære.Men i temp.måleren må det loddes inn ny pære eller som skrevet over,byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2007 har de en egen hjemmeside ? eller må det gå gjennom ebay ? er ikke medlem/registrert på ebay greiene...med mindre det er noen andre som har lyst å bestille for meg, jeg betaler selfølgelig alle kostnader + litt til.... Hei! Var på ebay i går og handla, men gikk litt fort i svingene så jeg fikk best 2! Har sendt en mail om min "taste-leif" til de, men hvis det ikke går så har jeg. Sender deg PM når jeg får svar fra de! Mvh Tom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2007 Hei! Var på ebay i går og handla, men gikk litt fort i svingene så jeg fikk best 2! Har sendt en mail om min "taste-leif" til de, men hvis det ikke går så har jeg. Sender deg PM når jeg får svar fra de! Mvh Tom. Konge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2007 Låner tråden litt jeg, men finnes det samme til en audi 100 88-90 modell? Klokken mangler diverse streker, som begynner å irritere meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2007 Låner tråden litt jeg, men finnes det samme til en audi 100 88-90 modell?Klokken mangler diverse streker, som begynner å irritere meg Det er sannsynligvis bare dritt på kontaktflata mellom lcd-panelet og kretskortet til klokka. Pill opp og rens med isopropanol eller lignende så er klokka god som ny igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...