#1 Skrevet Mars 28, 2007 har hatt bilen min på eu godkjenning,og fikk noen mangler. så ba verkstedet om å skaffe prisen på delene og jobben. det er ca 2 uker siden bilen var på eu,de på verkstedet sier de har ringt over 50 ganger på delelageret,og vert på olrud,for å skaffe prisene på delene. uten å klart det,er folkene på delelageret der uten kompetanse?eller er bilen min så spesiell,så det er vanskelig å skaffe deler til den. bilen det er snakk om er en 1991 audi 80 quattro 2.0 16v(140hk) husker ikke alle delene akkurat nå,men det var disse bla. støtdempere foran bremseslanger v/h foran skiver/klosser foran lenkearm og en foring bakaksling er disse delene så vanskelig å få tak i?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 skulle vel ikke være over seg vannskelige å fa takk i... men olerud på hamar/furnes er litt kjipe synnes jeg... hadde heller prvød forhandleren på gjøvik eller olerud på elverum de har vertfal oki bra service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 Jeg har gitt opp Hamar, bruker kun Elverum nå. Har inntrykk av at de er flinkere, raskere og mer engasjerte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2007 Og hvis det er noen trøst, så tar vi fra lillehammer turen til olrud på Hamar, fordi de som regel er greiere å ha med å gjøre der enn her oppe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...