#1 Skrevet Mars 28, 2007 Fikk en hyggelig telefon fra Knut Arve Sæter på Møller hvor han inviterte lokallaget til en liten infokveld hos dem mandag 23/4-07 kl 1800. Møller Ålesund synes det er trist med avstanden mellom oss og ønsker med dette å forsøke å minske den. Dette er nye og meget positive takter fra Møller Ålesund og jeg håper flest mulig har mulighet til å sette av den kvelden og ta turen. Med på kvelden vil det også være en fagtekniker for å svare på ev. tekniske spørsmål samt at regionssjefen for Audi i Norge tar turen opp fra Oslo. Han vil sikkert kunne fortelle oss en god del rundt Audi`s strategier og satsninger fremover. Jeg vil nok en gang oppfordre flest mulig til å møte opp på dette. Hilsen Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 Du verden.....ditta va jammen uventa!!! Men MEGET positivt at Møller Ålesund tar et slikt initiativ til en slik kveld. Vi fikk litt dårlig erfaring med Møller Ålesund når vi hadde minitreff ved nyåpninga der for nokken år siden. Thumbs up for Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Der fikk du ut info'n om det der ja Terje. Flotte greier dette her. Vi jobber videre med de andre tingene når jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 Der fikk du ut info'n om det der ja Terje. Flotte greier dette her. Vi jobber videre med de andre tingene når jeg kommer hjem. Jepp, det høres ut som en plan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2007 I'll be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2007 Flott tiltak gutta. Jeg kommer Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg å vil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg stiller opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2007 Kjem ej å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2007 Bare en liten reminder: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2007 Satser på at flest mulig møter opp Skal vi ha noe form for kolone fra shell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 22, 2007 i'm in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 22, 2007 ill be there:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 22, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 23, 2007 F*rbanna h*lvetes f*ens omgangs-sjuke : bh : Har vært på do 7 ganga siden klokka 6 idag tidlig Så tror e holder me vekke fra Møller idag e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 23, 2007 Håper at noen som var med på minitreffet i forbindelse med nyåpninga på Møller for noen år siden også dukker siden de sitter på mye mer info om hva som egentlig gikk galt den gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 23, 2007 F*rbanna h*lvetes f*ens omgangs-sjuke : bh : Har vært på do 7 ganga siden klokka 6 idag tidlig Så tror e holder me vekke fra Møller idag e Thanks for sharing! Synd jeg er opptatt i dag, sveise hjulbuer på en 80 GTE istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 23, 2007 F*rbanna h*lvetes f*ens omgangs-sjuke : bh : Har vært på do 7 ganga siden klokka 6 idag tidlig Så tror e holder me vekke fra Møller idag e hehe hørtes bra ut. Men du er no vel ferdig å drite til kl 18 i kveld vist ikke får du helt sikkert låne doen på Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 23, 2007 Jeg skal jo selvfølgelig på MR kl 1840 i dag så der gikk møtet i vasken: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 23, 2007 Håper at noen som var med på minitreffet i forbindelse med nyåpninga på Møller for noen år siden også dukker siden de sitter på mye mer info om hva som egentlig gikk galt den gangen. Var det egentlig noe som gikk galt da? Møller var vel egentlig bekymret for at det skulle komme en haug med slitne rånebiler noe som ikke skjedde.Sånn som jeg husker det var dem positivt overrasket over dem som stillte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 23, 2007 Satser på at flest mulig møter opp Skal vi ha noe form for kolone fra shell? Blir dette noe av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 23, 2007 Skal se om jeg rekker å hente bilen og ta meg en tur. Få hilse på folket for første gang. Sitter på en ferge til Molde nå....service oppdrag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 23, 2007 1800! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 23, 2007 Det han Terje he glømt å sei e at ny-strøken lokallags-genser såklart e obligatorisk bekledning E stille iallefall på shell kl 17.30 og ser ken som e der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 23, 2007 Regner med at det blir avlagt rapport etterpå, slik at andre nysgjerrigper'er kan følge med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...