#26 Skrevet April 23, 2007 stiller sjøl på shell ca halv så får de som vil komme å kjøre ilag må bare hive i meg en grandis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 23, 2007 Veeent, ej å ole kommer om en strax Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 23, 2007 syns det var bra jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 23, 2007 Synst de gikk bra ej å godt tiltak fra møller pluss ej fikk svar på noken tekniske spørsmål ej hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 23, 2007 Må si at møtet med møller i dag var over all forventning! og et kjempe bra møte Vi var vel 25stk som møtte opp og må vel si det var bra oppmøte, Møller stilte med så å si alle de store herrer på huset plus en kar fra Audi delen i oslo som satt med mye spennede informasjon om audi som han delte med oss Startet med at vi samlet oss, ble en liten gjeng som kjørte ilag fra shell mens de fleste møtte opp på bygget. Fikk vær sin lodd lapp når vi gikk inn, som skulle vær igjen til en overraskelse til slutt.. Så når alle hadde funnet en plass å sitte så presenterte de seg for oss og videre ble vi foret opp med masse pizza og brus Etter litt tull prat å mye fliring så tok Daglig leder Knut Arve Sæter over ordet og ga oss et innblikk i møller systemet å fortalte litt om statistikker å diverse. Etter han tok han som kom ifra Oslo (har dårlig hukomelse så husker desverre ikke navn) til ordet å fortalte og viste oss en hel del om nye audiene som kommer fram i tiden og planen til Audi fram til 2015. Det var kjempe greier etter mi egen meining og blir jeg rik i nermeste framtid så vet jeg ka bil jeg ska handle Så måtte Oslo karen nå et fly så han forlot oss og Sæter overtok igjen å gikk videre til det "tekniske hjørnet" så fikk vi spørre om ting,dele erfaringe med de så de har litt innsikt i ka som bør forbredes. Så ble det avsluttet med ei lodd trekkning på et gavekort på 1000kr som kunne brukes på deler og vinneren ble borgen Var der nesten 3 timer så dette ble bare sånn kort fortalt sånn folk som ikke dukket opp får ei viss peiling på ka som skjedde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 23, 2007 Dette så jo ut som ett knall opplegg! Flere som kunne lært her ja kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 23, 2007 Meina på han karen va produktsjef for Audi.......... Han satt iallfall høyt oppe i systemet i Møller. Va uansett et meget bra trekk ifra Møller Ålesund å kalle inn til et slikt møte. Tror Møller har innsett at dei bør spille på lag med oss,å det e kjekt. Va jammen en bra premie,så for me nokke skikkelig drit e gavekort på tusen kroner på delelageret e jo kjekt å ha!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 23, 2007 Dette er noe Møller Ålesund selv tok initiativ til? imponert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 23, 2007 Dette er noe Møller Ålesund selv tok initiativ til? imponert!Jepp...... Terje Rønning som er lokallags-leder fikk telefon for en stund siden ifra daglig leder på Møller Ålesund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 24, 2007 gavekort på tusen kroner på delelageret e jo kjekt å ha!!! Kansje et utrolig teit spørsmål, men fikk du virkelig gavekort på tusen spenn av møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 24, 2007 Kansje et utrolig teit spørsmål, men fikk du virkelig gavekort på tusen spenn av møller? Nei ikke e,men det blei lodda ut blant alle dei som dukka opp ifra klubben Jan Åge Borgen blei den lykkelige vinner av gavekortet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 24, 2007 Okok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 24, 2007 Meget fornøgd med møtet, der vi som skrevet lærte en del om audi å fikk vite litt meir om Møller gruppen etc! Pizza å brus var prikken over I`en Veldig positivt at det faktisk var dei som kontakta oss, å ikke motsatt! Jeg tror dei har insett at dem må spille på lag med oss, å ikke mot oss. Nokke som han faktisk sa. Takk for ett hyggelig møte. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...