#1 Skrevet Mars 29, 2007 noen som kan hjelpe meg med og finne noen plasseringer for klubb klistremerkene? på min A4 B5. ett sted der ikke alle andre har satt sine. kom med forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 jeg har satt min under den ene baklykten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 hvor får man tak i disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 lokkallags ledern din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2007 jeg har satt min under den ene baklykten det var joh en plass jeg ikke hadde tenkt på, må si det:D hehe flere forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2007 Hvordan er det å sette det på lakken? Sitter det godt der, i forholdt til rutene? Et annet sted det da isåfal går ann å ha det, er på skrå ovenfor en av lysene forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2007 vask med silikonfjerner først så sitter det som bare juling ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2007 mine sitter helt nederst på siderutene bak, er vel en del andre som har det sånn og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2007 Med det samme så kan jeg kanskje spøre om alternative plasser til dette merket på en Reflexsølv touran 2007? Planen var nederst på bakruten, men tar gjerne imot bilder av dere med touran som har plassert merket på ett annet sted...? Håper ikke jeg kapret denne tråden her nå... Det var vertfall ikke meningen. Men jeg lurer på det samme som trådstarter da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2007 Ingen...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2007 hmm ville ha forslag på min jeg da men:/ men men ingen som har noen forslag og komme med?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2007 hmm ville ha forslag på min jeg da men:/ men men ingen som har noen forslag og komme med?? Hehehe... Ler så jeg griner!! Jeg leste det første innlegget ditt en gang til og så jo tydelig det at jeg prøvde å kapre hele tråden din.... Det var ikke meningen.. hehe Da trekker jeg meg sakte med sikkert tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...