Mye eksos - farlig på Audi A6?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en chippa Audi A6 2.5 tdi 1999 modell. Fungerer bra på alle måter (bortsett fra at jeg har endel ubesvarte tråder her på forumet: bh : ), men jeg har den siste tiden registrert at den ryker litt når jeg kjører igang etter at den har stått på tomgang. Det er bare akkurat når jeg gir gass første gang, deretter ryker den ikke. Ryker ikke under kjøring, men som sagt noe akkurat når jeg setter bilen i D og gir gass etter at den har stått på tomgang. Bilen bruker ikke olje. Er dette normalt i forbindelse med chipping, eller er det visse ting jeg burde sjekke når den oppfører seg slik?: klø :

Håper ikke dette kan settes i sammenheng med det mye omtalte kam-problemet disse motorene påstås å utsettes for. Har selv sjekket kammene gjennom oljepåfyllingshullet og de ser helt glatte og strøkne ut. Håper og:tilber: Noen kommentarer...???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : : klø : : klø : : klø : : klø : : klø : : klø : : klø : : klø : : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da en dieselbil! Dieselbiler SKAL ryke. Hvis ikke er de ikke friske! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.