Instrumenthus/"dashpod" Audi TT

Anbefalte innlegg

Da ser det ut til at det var min tur til å få dette "velkjente" problemet med det såkalte "dashpod`et" på min TT.

Visere for speedometer, turteller, temp. og bensin "danser og flikker".

Finnes jo et utall tråder om dette på nettet og i UK fikk de til en ordning med Audi som kompenserer kostnaden ved bytte på biler eldre enn 5 år, og nyere enn 5 år fikk byttet uten kost. Dette etter innslag i deres versjon av "Forbrukerinspektørene/TV2 hjelper deg"

Kan vel skyte en lang hvit pil etter dette i Norge, men er det noen som har ETKA eller mulighet for å sjekke delenummer på dette for meg ?

På forhånd takk :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er bilen din førstegangsregistrert?

Det kan jo lønne seg å spørre Møller... Det kan i hvertfall ikke skade. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 gang reg Juni 99.

Skal ha bilen inn på lokale Møller verkstedet til uka for å lese ut feilkoder, så får vi se hva de sier. Møller sentralt sa at dette var igrunn opp til hver enkelt forhandler hvordan og/om de vil kompensere som en del av kundeservice..mht til dashpod- hvis det er dette som er problemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kjetil: her er delenummeret: 8N1 919 880EX (gjelder for biler m/F.I.S)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen hjertelig Arne

:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte vel ut med rundt 8000 etter rabatt. Nøklene må også kodes om ! Du kan jo sjekke på eBay !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte vel ut med rundt 8000 etter rabatt. Nøklene må også kodes om ! Du kan jo sjekke på eBay !

Da er det byttet hos meg også :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.