#1 Skrevet Mars 29, 2007 Lure på om detta kan bli noe suksess... http://www.dagbladet.no/dinside/2007/03/29/496444.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 er jo ikke sånn at det IKKE er prøvd før da! men har mine tvil om at dette vil slå igjennom egentlig. er jo amerikanerne som har laga dette, og ikke veit jeg hva slags stat disse er funnet opp i! men mest sannsynligvis ikke en stat med samme klima som vi har her oppi vil jeg anta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Hvorfor ikke heller satse mer på utvikling av piggfrie dekk? Har jo vært store fremskritt der i de siste årene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2007 Veldig lett å se på det mønsterert at dekka vil være ubrukelige i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 Pigg dekk har jeg jo kun savnet 1 gang de siste årene. Men bor på vestlandet og vinter har vi ikke så mye av alikevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2007 HAddepiggfritt, slitne sådan på gamle 90 fwd'n..funka fett det...Trenger ikke pigg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...