#1 Skrevet Mars 29, 2007 Vet det er flere her som sliter med sitt lokale tilsyn ang. flytting av rammenummer. Vi på Vaerste fikk besøk av en fyr fra Statens Vegvesen som flytta på min og Endre sin Einser. Han graverte inn nummeret på ønsket sted, skreiv en kvittering og knipset bilder. Han sa også at orginalnummeret skulle medbringes ved visning. Her er kvitteringen jeg fikk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 i følge mitt lokale BT så sa dei at dei måtte komma å gjera det eller eg måtte komma med bilen. andre gangen eg var å spurte så sa dei at eg kunne gjera det sjølv, men da måtte eg ta bilde av før og etter plassering, levere inn det gamle nr + id brikka i motorrommet. dette gjorde eg + eg sendte med ein beskrivelse og ein del bilder kva eg hadde gjort. leverte dette inn i romjula 2006 og har enda ikkje hørt noko. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Hva er grunnen til at rammenummeret måtte flyttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 fjerning av vannkassa foran tipper jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2007 i mitt tilfelle så fjerna eg vannkassa for cleanare look (jetta II) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2007 Hva er grunnen til at rammenummeret måtte flyttes? Ved massiv modding av motorrommet er det greit å slippe og ta hensyn til plassering av nummeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...