Oslo: Miljøfartsgrensen Ring 3 og rv4, når oppheves denne?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg finner ingen info hos vegvesenet om når denne oppheves (går tilbake til 80). Fant bare for i fjor. Noen som vet? (er lei av å kuske i 60 på tørr firefelts vei)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er 1April?? Men litt usikker.

Det er hvertfall ikke lenge til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og neste vinter blir det 60 på E18 gjennom sentrum også...........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På (de små) skiltene står det 1 okt til 15 april.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, tusen takk. De "små" ja, ikke mye man får med seg av skilt i den svimlende farten..hehe. I fjor var det senere (23april) Saken løst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, tusen takk. De "små" ja, ikke mye man får med seg av skilt i den svimlende farten..hehe. I fjor var det senere (23april) Saken løst.

 

Miljøfartsgrensen på Ring 3 og RV4følger reglene om bruk av piggdekk i Sør-Norge . Neste år er påsken mye tideligere og piggdekkene må av desto tideligere og perioden med miljøfartsgrense blir dermed kortere vinteren 2007/2008.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jippi, i dag er det igjen 80 km/t grense på Ring 3. Samtidig gjør jeg oppmerksom på at fotoboksen ved Lillo (vestover mellom Storo og Tåsentunnelen) igjen er i drift, så kjør pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jippi, i dag er det igjen 80 km/t grense på Ring 3. Samtidig gjør jeg oppmerksom på at fotoboksen ved Lillo (vestover mellom Storo og Tåsentunnelen) igjen er i drift, så kjør pent.

 

Fotoboksen på RV4 v/Kaldbakken r også satt i drift igjen så pass på for de av dere (inkl meg selv) som har vendt seg til at de overnevnte boksene har vært pakket godt inn i vinter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og neste vinter blir det 60 på E18 gjennom sentrum også...........

 

 

om du tenker på E18 nede ved nye opran der? har vel vært 60 sone der ganske lenge vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.