#1 Skrevet Mars 29, 2007 Var på PKK i dag, og jaggu fikk jeg litt påske-arbeid gitt. Fikk 4 stk 2'er feil på bremser. Ujevne bremser fremme Utslitte klosser fremme 1 dårlig bremseslange fremme Ujevnt håndbrekk Synest det var en "grei" PKK, bilen rundet tross alt 178K på telleren på vei til PKK. Var eneste feilene på bilen. Skivene fremme holder nok en stund til KANSJE, men bytter dem også, så er alt ok. Planen min nå er å bytte; Skiver f/b Klosser f/b Bremseslangene fremme Lager bak ABS-kransene bak Rep-kit calippere f/b Fikk en "pakkepris" fra Mekonomen på deler; totalt 5517,- - rab 4689,- Denne prisen er for Brembo Max skiver fremme og bak. Er det verdt å legge i noen 100-lapper ekstra for å få brembo max skiver? Klart jeg skremmer GTi'n av og til, men er ikke på bane med den. 95% av kjøringen er "pen" (det kan kansje diskuteres, tar det i en annen tråd ) Største grunnen -MIN- for å kjøpe brembo max er utseende. Sånn effektmessig, er dem mye bedre? Holdbarhet? Forbruk på klosser (originale)? En ok pris på deler (4700,-)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 Ingen som har noen mening om dette? Tenkte å bestille i morgen...... Men er litt i tvil om jeg skal gå for Brembo Max eller originale skiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg monterte Brembo max på a4'en idag,men det er litt vel tidlig å si noe om dem enda,men som du sier:de ser bra ut:) Å Brembo er vel kjent for kvalitet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg er av den oppfatning at en kan aldri ha gode nok bremser, men er kanskje bare meg da:p Jeg ville gjort det ivertfall, såfremst en har penger til formålet:) Hva skiller Brembo skivene fra de orginale, er de borret elns? Dine skal da være ventilert orginalt ivertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg er av den oppfatning at en kan aldri ha gode nok bremser, men er kanskje bare meg da:p Jeg ville gjort det ivertfall, såfremst en har penger til formålet:) Hva skiller Brembo skivene fra de orginale, er de borret elns? Dine skal da være ventilert orginalt ivertfall.. Brembo Max er slissede,vanlige Brembo er helt slette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...