#1 Skrevet Mars 29, 2007 Trenger som fler andre her inne tips til hva som skal sko gliset.. Klarer ikke å bestemme meg. Bilen er en A4 b5 avant. Kom gjerne med forslag eller bilder! På forhånd takk skal dere ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 RS4 II 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 110% enig med Oddvar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 RS4 II i Gunmetal ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2007 BBS CH er jo en sikker vinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2007 RS4-2 og BBS, dere er jo like moteriktige som paven! Prøv alternativer som du ikke vil finne på 5 andre biler på hovedtreffet.. Joda, det er flotte felger, men i den raten de blir anbefalt så er de like oppbrukt som så mye annet veldig fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2007 her har du min gamle med BBS CH (beklager dårlige bilder) http://vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=5271 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2007 Her er Passaten jeg hadde med BBS felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg har nettopp bestillt disse til passaten. Regner med det blir bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...