#1 Skrevet Mars 29, 2007 Heisann! Holder på å kjøpe felger og ville bare ha noen synspunkter... Her er bilen: Har satt på senkesettet idag, 40mm. Dette er felgene jeg egentlig hadde bestemt meg for, prøvemontert hos jons dekk og felg, men senket i photoshop: Men blir mer og mer usikker. Her er et par av kandidatene: Skal bruke mellom 10 og 15.000.- Hva syntes folket? Noen forslag til andre felger? 18" eller 19" ikke maks 9" bak og 8,5" foran. Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 Heisann! Holder på å kjøpe felger og ville bare ha noen synspunkter... Her er bilen: Har satt på senkesettet idag, 40mm. Dette er felgene jeg egentlig hadde bestemt meg for, prøvemontert hos jons dekk og felg, men senket i photoshop: Men blir mer og mer usikker. Her er et par av kandidatene: Skal bruke mellom 10 og 15.000.- Hva syntes folket? Noen forslag til andre felger? 18" eller 19" ikke maks 9" bak og 8,5" foran. Thomas Den nederste ligger klar i 8,5 og 9,5* til prøve montering! he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Nei dæven der var du også ja! Jeg kommer i morgen tidlig og sikler litt igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...