problem med sparkling/pussing

Anbefalte innlegg

holder på å pusse eit panser. etter eg fjerna eit par riper med negerkuse, så blei det små "groper" på panseret.

hadde på sparkel på og alt såg flott ut. 2 dager etter sparklinga så skulle eg pussa og da såg eg at sparkelet hadde "synket" ein del, faktisk slik at den blei ein grop igjen. sparkla ein gang til og det samme skjedde. når eg føre det på så legg eg det litt "godt" på(ca 2mm) og pusser ned.

pusse med plan kloss og påføre sparkelet med gummi og plast "spader"

sparkelet er av merket car system typen elastik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp ordentlig sparkel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du syv ting å gjøre før du sparkler mer.

 

1: Du finner fram lommeboka,

2: Setter deg i bilen

3: Reiser til nærmeste würth butikk

4: Du snakker med en selger, han finner sparkel til ditt forbruk

5: Du kjøper sparkel (mas litt, og du får rabatt)

6: Du reiser hjem

7: Nå kan du sparkle for harde livet!

 

Billig-drit sparkel kan du kaste så langt du får den.. Kan ikke sammenlignes med skikkelig sparkel. Skal ikke si at würth har den aller beste, men jeg er storfornøyd med den jeg iallefall.. bil-xtra, biltema osv sin sparkel er drit. Min erfaring iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok ikke bare din erfaring, ser ut til at dere er to her inne som har samma erfaring ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er car system så dårlig da?? er kjøpt på mekonomen og har brukt andre sparkel typer fra car system med gode resultater. men det var litt merkelig med akkurat dette.

 

og eg har sparkel fra wurth og er ganske bra greier. biltema og andre sånne kjapper med billig sparkel bruker eg ikkje på karroseriet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvordan car system sin sparkel er, men siden jeg bare har prøvd 2 forskjellige sparkel-typer vil jeg utnevne würth sin sparkel som en klar vinner.. UTEN TVIL.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.