Bremsecaliper fra Biltema?

Anbefalte innlegg

Har en bremsecaliper bak men sprukken mansjett rundt stempelet.

Så at Biltema hadde ny til 500-600 kr. Noen som har erfaring med disse??. Av og til er jo ting så billig at man begynner å lure... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil egentlig si at du burde holde deg langt unna Biltema deler med mindre du er 100% sikker på at delen vil passe.

I går var jeg på Biltema Skien for å høre om deres fjær til Audi A4 passet til Avant også. (Grunnen til jeg hørte der var at jeg ville ha en billig midlertidig fjær som jeg hadde byttet til sommeren uansett.)

Han på delelageret sa at det visste han ikke og at jeg måtte spørre Skien Bil om dette : rolleyes

Sa da at Skien Bil umulig kunne vite noe om delene de solgte, og spurte han om de ikke visste mer enn i boka. Noe de i følge han ikke visste.

Han i delelageret ble ganske sur på meg når jeg poengterte at han burde vite hvilken deler han solgte, og at Skien Bil umulig kunne vite hvilken deler de solgte og spesifikasjonene på disse.

Når jeg gikk så ropte han høyt ut i lokalet at jeg måtte huske på at de solgte fjæra til 249 kr, men som jeg da svarte han kaldt og rolig at det hjelper lite når de ikke har peiling på delene de selger.

Helt håpløst mener nå jeg. Hvis de ansatte ikke har mer enn den dårlige katalogen å gå etter når man skal ha nye deler, burde de ha lagt ned bildeleavdelingen med en gang mener nå jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig handler jeg en del på Biltema, men det går mest i smøremidler og slikt.

Har forsøkt bremseskiver og klosser bak på min A6, men de ble underkjent på PKK 1,5 år etter... skivene var rustne, klossene utslitt.. (Kjører 15000 i året).

Jeg holder meg langt unna Biltema når det gjelder bremsedeler generelt... Mekonomen har gode priser på bedre bremsedeler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.