Trondheim: Lokallagstreff søndag 1. April

Anbefalte innlegg

Litt kort varsel, men kjører ett lokallagstreff Søndag 1. April, kl 15.00.

Jann Gunnar vil ikke være til stede, så klubbmatriell blir det dårlig med. Vet ikke om alle er på fjellet og brekker armer og ben, men treff blir det iallefall :) Vel møtt!

Oppmøte på vanlig sted, bak bunnpris på Nidarvoll, ved McDonalds.

Kart: http://kart.gulesider.no/kart/map.c?lne=&lnw=&imgt2=MAP&imgt=MAP&id=a_1319253&h=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bahh rekker ikke å få ferdig bilen til da : bh : venter på pakke fra liertoppen så det kan bli litt bremser på bilen igjen ;)

men det blir vel når den er kjørbar igjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg har nå fått flyttet fra Bergen til Trondheim. Har desverre vært litt dårlig tid til å stille på treff så langt. Ny leilighet og ny jobb...

Skal se om jeg får tid denne søndagen, håper det... Har vært der en gang tidligere sammen med den gule leon... :)

Bruker dere å være mye folk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varierer litt, blir vel litt avkortet nå pga påskeferie og litt sånt, så ikke avskriv oss om det kommer lite folk denne gangen :) Har vel vært alt fra 5-25 stk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg avskriver ingen. Stortrives på slike treff. Kommer sikker til å dukke opp fremover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.