#1 Skrevet Mars 30, 2007 Litt kort varsel, men kjører ett lokallagstreff Søndag 1. April, kl 15.00. Jann Gunnar vil ikke være til stede, så klubbmatriell blir det dårlig med. Vet ikke om alle er på fjellet og brekker armer og ben, men treff blir det iallefall Vel møtt! Oppmøte på vanlig sted, bak bunnpris på Nidarvoll, ved McDonalds. Kart: http://kart.gulesider.no/kart/map.c?lne=&lnw=&imgt2=MAP&imgt=MAP&id=a_1319253&h= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 bahh rekker ikke å få ferdig bilen til da venter på pakke fra liertoppen så det kan bli litt bremser på bilen igjen men det blir vel når den er kjørbar igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 Hei, jeg har nå fått flyttet fra Bergen til Trondheim. Har desverre vært litt dårlig tid til å stille på treff så langt. Ny leilighet og ny jobb... Skal se om jeg får tid denne søndagen, håper det... Har vært der en gang tidligere sammen med den gule leon... Bruker dere å være mye folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2007 Varierer litt, blir vel litt avkortet nå pga påskeferie og litt sånt, så ikke avskriv oss om det kommer lite folk denne gangen Har vel vært alt fra 5-25 stk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2007 Jeg avskriver ingen. Stortrives på slike treff. Kommer sikker til å dukke opp fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...