#1 Skrevet Mars 30, 2007 må ha dekk til felgene mine vist de ikke kommer i dag! så vist noen vil selge noen dekk for en rimelig slant i dag, så sier jeg ikke nei! bør helst være 195 50 15. bare de holder til å komme på treff er det samme! Og bør helst være i gjøvik området. Hilsen Glenn Åge Woldengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 Heisann. Jeg har noen liggende men husker ikke om det er 50 eller 55-profil. Kan sjekke når jeg kommer hjem. Kun kjørt en sesong. Hilsen Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 Sorry, de var 55-profil. Men du kan jo få kjøpe de allikevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2007 må ha dekk til felgene mine vist de ikke kommer i dag! så vist noen vil selge noen dekk for en rimelig slant i dag, så sier jeg ikke nei! bør helst være 195 50 15. bare de holder til å komme på treff er det samme! Og bør helst være i gjøvik området. Hilsen Glenn Åge Woldengen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81623&highlight=sommerdekk Holder til i Nittedal/Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2007 jeg har noen 195/ 50 15 dekk på felg.. 5x 100 riktignok 1000kr . 2 bra dekk og 2 som holder litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...