#1 Skrevet Mars 30, 2007 Noen som vet om et sted der en kan få pulverlakkert et sett felger? Gjerne noen som har litt fargeutvalg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 Noen som vet om et sted der en kan få pulverlakkert et sett felger? Gjerne noen som har litt fargeutvalg.. Du kan sikker bruke samme fyr som oss andre på Vaerste? Hør med Håkon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 har vi en fyr til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2007 Skade og lakk i Fredrikstad gjør dette. Tror de skulle ha 1000kr pr felg... 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2007 Åros Industrilakkering gjør en kanonjobb (se min profil) for 400 pr. felg (17"). Har mange rare farger - en del grå nuanser, svarte, hvite og orange/røde...vet ikke om han kan blande "alle" farger...men en hyggelig kar og et ryddigt stykke arbejde det gjør han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2007 ring til Ophem pulverlakk i ås du endre.. Han er super trivlig og har god prisen. 800kr for sandblåsing og pilverlakk av begge felgene til sykkel min. 97589017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2007 ring til Ophem pulverlakk i ås du endre.. Han er super trivlig og har god prisen. 800kr for sandblåsing og pilverlakk av begge felgene til sykkel min. 97589017 Jeg har ikke brukt opems, men har snakka med han om noen felger jeg også.. Og som jeg sa til Jan-Gunnar, han virka akkurat så rund i kantene at det er fornøylig for karer som oss å gjøre business med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...