pulverlakk Østfold/Akershus/Oslo

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et sted der en kan få pulverlakkert et sett felger? Gjerne noen som har litt fargeutvalg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om et sted der en kan få pulverlakkert et sett felger? Gjerne noen som har litt fargeutvalg..

 

Du kan sikker bruke samme fyr som oss andre på Vaerste?

Hør med Håkon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vi en fyr til det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skade og lakk i Fredrikstad gjør dette. Tror de skulle ha 1000kr pr felg... 17"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åros Industrilakkering gjør en kanonjobb (se min profil) for 400 pr. felg (17"). Har mange rare farger - en del grå nuanser, svarte, hvite og orange/røde...vet ikke om han kan blande "alle" farger...men en hyggelig kar og et ryddigt stykke arbejde det gjør han ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring til Ophem pulverlakk i ås du endre.. Han er super trivlig og har god prisen. 800kr for sandblåsing og pilverlakk av begge felgene til sykkel min.

 

97589017

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring til Ophem pulverlakk i ås du endre.. Han er super trivlig og har god prisen. 800kr for sandblåsing og pilverlakk av begge felgene til sykkel min.

 

97589017

 

Jeg har ikke brukt opems, men har snakka med han om noen felger jeg også..

 

Og som jeg sa til Jan-Gunnar, han virka akkurat så rund i kantene at det er fornøylig for karer som oss å gjøre business med han :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.