#1 Skrevet Mars 30, 2007 Etter at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilke felger jeg skal kjøpe, så vurderer jeg å gjøre det enkelt, å bare kjøpe noen RH cup felger i 15 tomms. Da jeg har omrtrent helt nye 15 tomms dekk liggende. Har tre spørsmål i denne sammenheng: 1. Får en 15 tomms rh cup felgene breiere enn 7,5? 2. Noen som har bilder av poloer med 15 tomms rh cup felger? 3. Hvordan hadde det blitt med 16 rh cup felger? Blir dyrere, da jeg også må ha 16" dekk. 4. Hvor mye ligger rh cup for pr felg? fant de til ca 1000 lappen pr felg på eikermotorshop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 Får RH Cup i 8-15 også. Personlig synes jeg de er litt vel kjedelige, men det har kankskje noe med at jeg hadde de første gangen i 1997 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 Hehe , har nok kanskje noe med det jah. Når enn har dem i 8" hvor breie dekk anbefales da? Noen ide hvem som forhandler dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2007 Hehe , har nok kanskje noe med det jah. Når enn har dem i 8" hvor breie dekk anbefales da? Noen ide hvem som forhandler dem? Min bror hadde RH Cup 8x15 ET 20 på sin Polo 96-modell med høydejusterbart understell. Passet perfekt uten subbing med 195/45 15 dekk. Min Fetter har samme hjul i dim 7,5x16 ET 30 på sin Polo 96-modell med 60mm senkesett. Det subber litt både foran og bak med 195/45 16 dekk. På 16" passer 195/40 16 dekk bedre, men ville heller hatt 8x15 enn 7,5x16. kan forøvrig anbefale RH Funline fra Nordisk Felgimport. Den leveres i både 8x15 og 8x16! Se under! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2007 Frode gimnes har rh cup 8x15 med 195 45 15 dekk på konebilen. spør han fint så får du sikkert bilde. det er foresten ein sort polo og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2007 Takker for tipset. Regner med at dette er funline? (se bildet) Legger også med bilde av rh cup. Hvilke syntes folk jeg burde gå for? Cup eller Funline? CUP: Funline: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2007 ¨finast dei på bilde nr2 men vile hatt 17eg.. kan ha den lavere på buane uten att stylinga ståt fast i veien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2007 FUNLINE er finest spørr du meg.... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...