#1 Skrevet Mars 30, 2007 Tenkte da på dem som blir solgt her: http://www.dekk-spesialisten.com/26.html R - Tech 23.. God kvalitet? tunge? Noen som har bilde av dem på bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 bump.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2007 bump............... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2007 Hadde noe ala disse på min golf 3.. var helt ok å kjøre på Tåler en trøkk, me de er ikke like harde som org. felger. Men et helt trygt kjøp spør du meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2007 aha, noen som sa de var så myke, men spørst om jeg skal ta sjangsen på dem da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2007 aha, noen som sa de var så myke, men spørst om jeg skal ta sjangsen på dem da:) Altså... der er jo mykere enn orginalfelger.. det er dem.. men en kjøper jo etter prisen... r-tech felger er ikke veldig dyrt, men heller ikke det billigste alternativet... Mine var iallefall helt utmerket:) Er bare å passe på å ikke kjøre de i de største hullene, og ta den med på en offroad tur;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2007 har slike på min. Kanon tøffe felger. har bare kjørt noen mil på de så jeg har ikkje fått testa de skikkelig. men bet meg merke i at de var ganske tunge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2007 har slike på min.Kanon tøffe felger. har bare kjørt noen mil på de så jeg har ikkje fått testa de skikkelig. men bet meg merke i at de var ganske tunge... Bilder!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2007 Her har du et bilde av mine Darwin Racing Felger.. det er vel noe lignende R-tech.. men hadde et sett hvite r-tech felger også.. men disse har jeg ikke bilde av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2007 noen som har bilder av den aktuelle felgen på bil??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...