Noen som har erfaringer med R- Tech felger?

Anbefalte innlegg

bump..........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump...............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde noe ala disse på min golf 3.. var helt ok å kjøre på:) Tåler en trøkk, me de er ikke like harde som org. felger. Men et helt trygt kjøp spør du meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, noen som sa de var så myke, men spørst om jeg skal ta sjangsen på dem da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, noen som sa de var så myke, men spørst om jeg skal ta sjangsen på dem da:)

Altså... der er jo mykere enn orginalfelger.. det er dem.. men en kjøper jo etter prisen... r-tech felger er ikke veldig dyrt, men heller ikke det billigste alternativet...:)

Mine var iallefall helt utmerket:) Er bare å passe på å ikke kjøre de i de største hullene, og ta den med på en offroad tur;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har slike på min.

Kanon tøffe felger. har bare kjørt noen mil på de så jeg har ikkje fått testa de skikkelig. men bet meg merke i at de var ganske tunge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har slike på min.

Kanon tøffe felger. har bare kjørt noen mil på de så jeg har ikkje fått testa de skikkelig. men bet meg merke i at de var ganske tunge...

Bilder!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du et bilde av mine Darwin Racing Felger.. det er vel noe lignende R-tech.. men hadde et sett hvite r-tech felger også.. men disse har jeg ikke bilde av..

Ta foto-0026.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilder av den aktuelle felgen på bil???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.