#1 Skrevet Mars 30, 2007 En skikkelig guffen opplevelse... Uten forvarsel forsvant ihvertfall 150 av de ellers så villige dravillige gampene mine.. Noen ideer om hva som er galt... Skal sjekke LMM Resirkventil, Magnetventil o.l... Turboen den originalen funker opp til 2500 omdr... deretter er det heller dårlig stilt,,, Da minner motoren om en tradisjonell 5 sylindret 2,3 e... Har ikke fått vag-"commet" kjærra enda... Kan jo også være turboen som har gått i godnattmodus... Tips...mottas med stooooooooooor takk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 Lekkasje på luft på etter turbo.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 ...takk for svar ... her er det nytt samco sett på plass...både før luft inn til turbo.. deretter under turbo og ned.... men det var kanskje ikke det du tenkte på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2007 Hva viser ladetrykket i kjørecomputeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2007 ladetrykket viser nå konstant enten 0,9 eller 1,0 bar... kjørte strekningen kr.sand - sigdal... det beveget seg omtrent ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2007 Kikk under den sorte plastkåpa v/torpedoveggen i motorrommet, se om ikke en grønn plastslange har løsnet fra en skjøt, den grønne plastslangen går til ECU'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2007 Jeg sliter med det samme problemet, så svar mottas med takknemlighet audi s2 b3 Turboen virker fint opp til 3000omdr. så er det som en 2,3 E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2007 Lekkasje på luft på etter turbo.... Takk for tipset!!!! :) Sjekket bare slangen som går inn på intercoolern, der var det en usynlig lekasje på en "avstikker". Tettet det med litt tape og en "plsstikkting" +slangeklemme... wow.. Bilen funker som faen!!! Kostet meg 0,00 kr. og brukte 5 min på det.. Utrolig hvor lite som skal til.. Prøv å gjøre det samme. sjekk alle slanger for sprekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2007 sjekket luftmassemålern? Om den er gåen så går bilen som ei reke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...