Bergen: Montering av senkesett

Anbefalte innlegg

Trenger anbefaling av type senkesett til min A3 QT. Hvor og hvem som gjør dette i bergen. Jeg snakket med AST, men det var : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det liv :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vogtland som AST selger, funket bra på min gamle A6. Senker ca 35mm.

Kjøpte Eibach med Sachs sportgassdempere på Audi 100 som jeg hadde. Det ble veldig bra. Kjøpte det hos Møller.

 

Montering tok jeg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterer Møller også? Jeg er "grønn" når det gjelder senkesett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avsluttet, har ordnet meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, synd denne er avsluttet, da jeg har en god vennn som, har a100 c4 som vilsenke litt mer enn 30 mm. DU S6 eller a6 som var på siste lakallagstreff, opplys om ditt understell!!!!!!!"!!

Drekka kdekka mera

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, synd denne er avsluttet, da jeg har en god vennn som, har a100 c4 som vilsenke litt mer enn 30 mm. DU S6 eller a6 som var på siste lakallagstreff, opplys om ditt understell!!!!!!!"!!

Drekka kdekka mera

 

Apex fjærer 60/40, gule Koni + modda fjærbein framme.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha for hjelpen! Litt off topic her, men jeg leser her i tråden og plutselig ser jeg noe som JEG skrevet, men kan ikke huske at jeg gjorde det... Skjønner? Men fikk nå svar da:) Alkohol e farlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.