#1 Skrevet Mars 30, 2007 Skulle senke bilen min bak i går. Har supersport gewinde og senket den lik i forhold til gjengene (og fra mutter til underkant bakaksling). Når jeg senket ned bilen igjen så jeg at den var ca 1.5 cm lavere på førersiden enn passasjersiden. Spørsmålet mitt er da; Skal jeg senke den likt i forhold til senter felg/hjulbue eller underkant bakaksling/justeringsmutter? evnt midt imellom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 Still deg på dørterskelen og hopp litt. Tipper det er det som skal til. Opplevde dette selv på første forsøk,og klødde meg ei stund i hue før jeg prøvde dette. Ble helt likt etterpå vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 Når du justerer så skal du ta avstanden fra bunn av hjulbuen til senter av spindel/aksel. Det forutsetter selvsagt at hjulbuene ikke er rustne og fæle...eller halvveis vekk... *S* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2007 Still deg på dørterskelen og hopp litt. Tipper det er det som skal til. Opplevde dette selv på første forsøk,og klødde meg ei stund i hue før jeg prøvde dette. Ble helt likt etterpå vertfall.. Har prøvd dette men er ca 1.5 cm forskjell. Når du justerer så skal du ta avstanden fra bunn av hjulbuen til senter av spindel/aksel. Det forutsetter selvsagt at hjulbuene ikke er rustne og fæle...eller halvveis vekk... *S* tror det blir mest rett ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...