#1 Skrevet Mars 30, 2007 Ja hvor kan denne ha suttet? hadde bilen inne til rep om fikk den tilbake sånn.. Legger ved bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 Kan det være noe tempføler som sitter på radiator nederst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 Ganske sikker på at det er den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2007 Det kunne jeg NESTEN veddet mye på jeg også... Men gjør jeg det? Tja.... Skeptisk.... Men sjekk nederst på radiatoren du, så finner du nok sikkert ett sted å feste den.... Og den kan være VELDIG kjekk å ha.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2007 Sannsynligvis til venstre motorfeste tipper jeg. Mener det er ei kontakt på dette da festet er fylt med noe slags væske som påvirkes av strøm for å stramme opp/slakke hardheten i festet. Evt. oljenivåføler i bunnpanna, men det har vel ikke 97 A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2008 Sannsynligvis til venstre motorfeste tipper jeg. Mener det er ei kontakt på dette da festet er fylt med noe slags væske som påvirkes av strøm for å stramme opp/slakke hardheten i festet. Evt. oljenivåføler i bunnpanna, men det har vel ikke 97 A4. gammel tråd.. men lurer på om dette kan være noe av mitt problem.. motoren rister. vell å merke av å til .. noen ganger værre en andre.. noen som vet om dette finnes på en 96 a4 1.8t .. om det kan være noe galt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...