Ledning i motorrom - Hva er den til? (a4 97)

Anbefalte innlegg

Ja hvor kan denne ha suttet?

hadde bilen inne til rep om fikk den tilbake sånn..:(

Legger ved bilde

DSC00806.JPG

DSC00807.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være noe tempføler som sitter på radiator nederst?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sikker på at det er den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne jeg NESTEN veddet mye på jeg også... Men gjør jeg det? Tja.... Skeptisk....

Men sjekk nederst på radiatoren du, så finner du nok sikkert ett sted å feste den.... Og den kan være VELDIG kjekk å ha....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligvis til venstre motorfeste tipper jeg. Mener det er ei kontakt på dette da festet er fylt med noe slags væske som påvirkes av strøm for å stramme opp/slakke hardheten i festet.

Evt. oljenivåføler i bunnpanna, men det har vel ikke 97 A4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligvis til venstre motorfeste tipper jeg. Mener det er ei kontakt på dette da festet er fylt med noe slags væske som påvirkes av strøm for å stramme opp/slakke hardheten i festet.

Evt. oljenivåføler i bunnpanna, men det har vel ikke 97 A4.

gammel tråd.. men lurer på om dette kan være noe av mitt problem.. motoren rister. vell å merke av å til .. noen ganger værre en andre.. noen som vet om dette finnes på en 96 a4 1.8t .. om det kan være noe galt der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.