#1 Skrevet Mars 30, 2007 Er det noen gode tips til behandling av skinnseter, slik at de ikke blir seende så slitte ut? Vidundermiddel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 Autoglym er gode greier... Bruker det selv med et godt resultat. Du får det til en grei VACN pris hos Mekonomen. Leather Care Cream og Leather cleaner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 Kan skrive under på det Ronny skriver, fungerer veldig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2007 Kan vel bare si takk for tipset til dere. Skal teste ut dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2007 Har en pose wipes som jeg har kjøpt i hudavdelingen på Bohus.! Funker bra. Ellers går det i Meguiar´s her i gården. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2007 Jeg testa denne autoglym Leather Care Cream på min bil men etter 2-3 dager så dannet det seg en tynn hvitaktig hinne på setene,)liksom nede i fordypningene\porene i skinnet) Kan det være jeg har brukt for mye krem og ikke tørka skikkelig av? Gikk over med en fuktig fille i dag og nå er det good.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2007 Høres ut som du har vært litt vel raus med sausen! De fleste slike middel skal tørkes litt over etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2007 Har en Passat highline med alcantera. Kan slike produkter brukes på dette også, eller kun på rent skinn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2007 Alcantara er stoff og stoffrens skal benyttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...