#1 Skrevet Mars 30, 2007 Som bildet viser har jeg satt inn 2 nye knapper framfor 2 ubruklige knapper som ikke hadde noe effekt. De jeg satt inn kom med lys, men etter at jeg åpna og titta bak etter strømkabler fant jeg ingen ekstra, kun til ESP. Er det mulig på noen måte å gi liv til mine 2 knapper ? Jeg så at det lå en grønn kabel bak anlegget men den hadde ingen 'ende'. Så ut som den gikk fra der man skrur på hovedlyset... lå bare å slang sammenrullet i strips bak der.... Kan det brukes ? Var på møller å spurte etter en adaptor eller strømdeler, men fantes ikke .. Noen som har peiling på elektro her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2007 ESP knappen har vel lys? Da kan det være mulig å låne fra den. Nødblinkknappen og symbolet på kortskuffen til høyre har vel også lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2007 har kjøpt slike jeg også. Der fulgte det med en kontakt som jeg kunne koble innom ESP-bryteren. Om dette ikke fulgte med kan du koble den rett på noen av kablene til esp. Husker ikke hvilke det var, men det finner du nok lett ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2007 hmm tenker du på å kjøre de nye lysenes kontakter GJENNOM esp/nødlys eller snakker du om å åpne kabelen og leke med ledninger ? Har tatt noen bilder nå.. Som du ser får jeg ikke noe lys når jeg går gjennom ESP, selv ESP slutter å lyse.. Går jeg gjennom nødlys får jeg lys, men da slutter nødlys å lyse! Any tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2007 Fant denne... http://www.cargravo.com/_video/a3_8p_blinddeckel_einbau.mpg Han gjør jo akkurat som meg men får lys... Hva er den knappen til venstre ? Jeg ser at det går en grønn ledning til den.. Jeg har en slik grønn ledning som bare ligger å slenger bak DIN racket... brukes ikke til noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2007 Beklager OT, men hvor fikk du tak i di knappene?Vil ha!! *sikle* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2007 Fant denne...http://www.cargravo.com/_video/a3_8p_blinddeckel_einbau.mpg Han gjør jo akkurat som meg men får lys... Hva er den knappen til venstre ? Jeg ser at det går en grønn ledning til den.. Jeg har en slik grønn ledning som bare ligger å slenger bak DIN racket... brukes ikke til noe... Jeg gjorde det slik som på filmen. Har du prøvd å snu kabelen? Dioder er jo kresne på hva som er + og -.. Du kan eventuelt prøve å koble de til noen annen strøm for å se om diodene er deffekte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2007 Beklager OT, men hvor fikk du tak i di knappene?Vil ha!! *sikle* http://www.ebay.de Men du får ikke brukt slike,er i hvertfall ikke plug and play. Må ha Facelift for at disse passer rett inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...