#1 Skrevet Mars 31, 2007 Motoren i bilen min har som sagt rast, så da skal jeg like gjerne bygge den om til gti Men jeg har jo ikke noen garasje og skru i.. står i en carport og der har jeg ikke mulighet for å henge opp talja for å få ut motoren. Så det jeg lurte på er om noen har en elefantjekk å låne eller leie bort? Hadde lettet arbeidet veldig med å få ut motoren.. mvh Anders Moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2007 Biltema selger for 1390,- hvis du ikke får lånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2007 jo vet det, men er ikke bare å bla opp det når man er student.. derfor lurte jeg på og låne/leie.. Vil heller bruke de 1400kr på deler til motoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2007 Bygg en bukk med noen 2toms4 og heng talja de i den da vettu;) Fungerer fint det, billig alternativ i allefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...