Anbefalte innlegg

hva er det denne servicen omfatter:P prøvde å lese litt i service heftet men fant ikke så mye lurt=)

skal også bytte vannpumpe å reg. reim nå etter påske, har fått tak i sett å alt, men dette er noe jeg ikke tørr å drive av med selv, hehe, noen som vet hva ca pris på hva dette vill bli?

-henning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kostet 4000 å bytte reg.reim på golf IV ifjor sommer på lene(møller)

i lyngdal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, men da blir det ikke så ille da jeg har alle delene fra før:P å ikke tar det på vw/audi =) er et par andre i byen her som er flinke til å skru bil så! takk skal du ha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok det på et uavhegig verksted vi å. da var prisen plutselig nedi 3000 inkl. reim og strammehjul;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi oi, blir mer og mer spiselig det her=) men ingen som vet hva som ingår i 90 000 på min lupo? antar at det er ganske generel service som er like på sikkert andre bensin vag? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ha servicene registrert hos Møller da, det er nå min mening iallfall:)

Men om prisen smaker like godt er noe annet:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min A4 er serviceregistrert hos Møller. Fikk et prisoverslag på 90000km service. 15000,- Ja, du leste rett, femtentusenkronerinkludertmoms.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dama har en 99 1.0L Lupo, og på den tror jeg det er registerkjede?

Correct me if i am wrong???

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha:P da har jeg vært på vw audi:P det er registerkjede ja:P stemmer det:P da lærte vi noe nytt i dag! ny vannpumpe+90 000 service kom på hele 4600,- ink. 15% rabatt, så leverer greit bilen der da! ligger også kun 200m fra der jeg jobber så! men ventetiden var jo noe hinsides da:P fikk time 24 april!

etter min mening så smaker den prisen der av vaniljeis med sjokolade saus på anders, å det er jo godt=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket hva de skal ha for jobben på Steglet? Vil tro det er billigere der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den prisen du fikk der var ikke verst! Greit å ha med de grunnleggende servicene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket hva de skal ha for jobben på Steglet? Vil tro det er billigere der.

ikke akkurat der jeg vill levert bilen min for å si det sånn, hadde blitt bilklubben om det skulle blitt noe, men tror ikke de hadde blitt så mye billigere egentlig, men skal klare å hoste opp 4600 for det der altså! enkelt å greit!

foresten ikke sett noe til den 113 deluxen din i byen? sett den på vw2you, pen den=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke akkurat der jeg vill levert bilen min for å si det sånn, hadde blitt bilklubben om det skulle blitt noe, men tror ikke de hadde blitt så mye billigere egentlig, men skal klare å hoste opp 4600 for det der altså! enkelt å greit!

foresten ikke sett noe til den 113 deluxen din i byen? sett den på vw2you, pen den=)

VM i tregt svar på meg her, hehehe. deluxen har stått i garasje de siste 2 årene. mulig den lurer seg ut fra dvale isommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.