#1 Skrevet Mars 31, 2007 hva er det denne servicen omfatter:P prøvde å lese litt i service heftet men fant ikke så mye lurt=) skal også bytte vannpumpe å reg. reim nå etter påske, har fått tak i sett å alt, men dette er noe jeg ikke tørr å drive av med selv, hehe, noen som vet hva ca pris på hva dette vill bli? -henning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2007 kostet 4000 å bytte reg.reim på golf IV ifjor sommer på lene(møller) i lyngdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2007 oki, men da blir det ikke så ille da jeg har alle delene fra før:P å ikke tar det på vw/audi =) er et par andre i byen her som er flinke til å skru bil så! takk skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2007 tok det på et uavhegig verksted vi å. da var prisen plutselig nedi 3000 inkl. reim og strammehjul;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2007 oi oi, blir mer og mer spiselig det her=) men ingen som vet hva som ingår i 90 000 på min lupo? antar at det er ganske generel service som er like på sikkert andre bensin vag? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2007 Greit å ha servicene registrert hos Møller da, det er nå min mening iallfall:) Men om prisen smaker like godt er noe annet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2007 Min A4 er serviceregistrert hos Møller. Fikk et prisoverslag på 90000km service. 15000,- Ja, du leste rett, femtentusenkronerinkludertmoms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2007 Dama har en 99 1.0L Lupo, og på den tror jeg det er registerkjede? Correct me if i am wrong??? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2007 haha:P da har jeg vært på vw audi:P det er registerkjede ja:P stemmer det:P da lærte vi noe nytt i dag! ny vannpumpe+90 000 service kom på hele 4600,- ink. 15% rabatt, så leverer greit bilen der da! ligger også kun 200m fra der jeg jobber så! men ventetiden var jo noe hinsides da:P fikk time 24 april! etter min mening så smaker den prisen der av vaniljeis med sjokolade saus på anders, å det er jo godt=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2007 Har du sjekket hva de skal ha for jobben på Steglet? Vil tro det er billigere der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2007 Den prisen du fikk der var ikke verst! Greit å ha med de grunnleggende servicene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 2, 2007 Har du sjekket hva de skal ha for jobben på Steglet? Vil tro det er billigere der. ikke akkurat der jeg vill levert bilen min for å si det sånn, hadde blitt bilklubben om det skulle blitt noe, men tror ikke de hadde blitt så mye billigere egentlig, men skal klare å hoste opp 4600 for det der altså! enkelt å greit! foresten ikke sett noe til den 113 deluxen din i byen? sett den på vw2you, pen den=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2007 ikke akkurat der jeg vill levert bilen min for å si det sånn, hadde blitt bilklubben om det skulle blitt noe, men tror ikke de hadde blitt så mye billigere egentlig, men skal klare å hoste opp 4600 for det der altså! enkelt å greit! foresten ikke sett noe til den 113 deluxen din i byen? sett den på vw2you, pen den=) VM i tregt svar på meg her, hehehe. deluxen har stått i garasje de siste 2 årene. mulig den lurer seg ut fra dvale isommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...