#1 Skrevet Mars 31, 2007 Ser eiker selger relativt billige kantfelger nå... Er disse av bra kvalitet? http://www.eiker.com/default.asp?ProdID=FEL-B1675+35RHAAD47692# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2007 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2007 Ser eiker selger relativt billige kantfelger nå... Er disse av bra kvalitet? http://www.eiker.com/default.asp?ProdID=FEL-B1675+35RHAAD47692# RH er vel en anerkjent felgfabrikant så kvaliteten er nok brukbar. Har selv kjøpt RH turbo fra Eiker og de har holdt meget bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2007 De holder seg ganske runde og fine, men er veldig tunge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2007 Har slike felger selv og er meget fornøyd. Virker som de er ganske solide. Jeg har hatt et par uhell og truffet noen stygge hull i vegen men det har gått bra hver gang. Fin kant er det på dem også Vurderer å polere kanten på mine slik at den blir blank og fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2007 lurer på om 7.5 blir litt for smalt... noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2007 Kommer helt an på innpress, størrelse og dekkdimensjoner du eventuelt skal kjøre med det. Personlig ville jeg gått for noen bredere felger hvis du skal ha det på en Jetta. Men om du ikke er fan av felger som bygger ut, så holder det nok fint med 7.5 med et innpress rundt 30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2007 lurer på om 7.5 blir litt for smalt... noen som vet? Kommer ann på alt det Mads sier over her. Og liker du at felgene er i ett med hjulbua eller litt innaførr så er vel 7,5" greit. Jeg personlig liker breit og kjører med 9". Itte at det er så frøketlig bredt men helt greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...