Anbefalte innlegg

nå som sommeren nermer seg har jeg kjøpt nye felger og dekk til s6'n.

jeg valgte rs6 replika felger, 18" et35 med 225-40 R18 dekk..

jeg skal jo også senke bilen, da tenkte jeg på eibach 35mm.

men bilen er en del lavere bak enn forran og jeg lurer på om det er fare for subbibng bak. bak er dekk og felg akkurat lovlig brede ( skal prøve og legge inn bilder)

er det noen som har erfaringer med disse fjerene (35mm) og gule koni?? tenker på subbing høyde på forraksel kontra bakaksel???: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg en passat med samme felgerog dekk bare at jeg har 33 i inpress :)

Senket den for 2 dager siden med weitec 35mm og det ble slik:

DSC00129.JPG

Ikke merket noe subbing e.l enda og er utrolig stiv og komfortabel og kjøre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt problemer med at gule koni synker sammen.....og bilen ble lavere og lavere for hver sommer......ville heller satse på HR fjører og Bilstein Sprint demperer http://www.auto-trio.no er Bilstein importøren i Norge,veldig bra service!

HR fjører kan du få hos http://www.autopower.no(snakk med Jan)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takker for forslag, men det jeg lurer mest på er om inpresset ( ET35) vil vere et problem når jeg senker. forran vet jeg det går bra, men bak er jeg skeptisk til subbing. har heller ikke noe spess stort ønske om at bilen skal vere pinn stiv!

noen med erfaringer fra s4/s6??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....det jeg lurer mest på er om inpresset ( ET35) vil vere et problem når jeg senker. forran vet jeg det går bra, men bak er jeg skeptisk til subbing.

noen med erfaringer fra s4/s6??

Her ser du bilde av 8,5x18 ET35 med 235/40-18 Federal SS595 bak på min S4.

Bilde12.jpg

Med 225 dekk vil dette gå fint sålenge bilen ikke er senket opp mot 70-80mm. Dekket demper inn under skjermen ved max neddemping også, så dette blir ikke noe problem. Kjør på! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har eibach fjærer på min s4, og er veldig fornøyd med komforten på de.... Er ikke pinnestive på småhumplete vei... Og siger ikke noe særlig...

Men det kunne godt vært litt lavere syntes jeg... Kjøpte det på http://www.poleposition.no .... ca. 2600,-

Ellers så lurer jeg på om jeg ville valgt H&R fjærer hvis du vil ha den noe lavere... Har hørt de er nokså "LOW" : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar!!!

ønsker ikke at bilen skal bli for lav.det er upraktisk her jeg bor. derfor tror jeg eibach er midt i blinken. har hørt at det er god kvalitet på disse fjærene også.

men jeg skal inrømme at det ser fett ut når dekket ligger klistra til hjulbua...

er det noen som har bilder av s4/s6 med 35mm senk??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.