Trondheim: VACN klistemerker

Anbefalte innlegg

hvor få tak på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jann gunnar stiller med merker på Lokallagstreff. Tho kommer han ikke i morra etter hva jeg har hørt.

Hvis det er uaktuelt å komme på treff så tror jeg han kan sende deg. Send en pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal på treff i morgen... men han kommer vel ikke i mårra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer på neste treff som er Søndag 15. april kl. 19.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sommertid fra dette treffet!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skal dette treffet være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sommertid fra dette treffet!:)

 

Ugunstig tid å ha treff kl 7 på en søndag spørr du meg. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skal dette treffet være?

 

Sikkert på bunnprisen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ugunstig tid å ha treff kl 7 på en søndag spørr du meg. :rolleye:

 

Hvorfor det, egentlig? Sent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor det, egentlig? Sent?

 

Seint ja, Volleyball/Filmkveld er så standard søndagskveld. For min del så vil jeg tor at søndag Såframt man ikke har hatt en alt for fuktig bytur :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, nå hadde jeg ikke tenkt meg på treff av naturlige årsaker en liten stund fremover..

Men at det blir såpass seint blir "feil" for meg også, sorry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes for min del at det passer fint slik det er, jeg da.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får danne vårt eget lille "sør-sør-trøndelag lokallag" vi da..

 

Eller hva mente du, Vidar?

Mente du at det er fint med kl 19, eller mente du at det er fint som det har vært i vinter, med kl 15?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik det er nå, kl 15.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt, jeg trodde først du mente motsatt sjøh..

Men det er eneste mulighet for at jeg skal gidde å dukke opp på sommerstid vertfall, så fremt jeg ikke er sjukmeldt eller noe, liksom..

oppmøte kl 19, 2-3-4t samvær med dere så er klokka fort elleve, en time å kjøre hjem, stelle seg til natta og å få sove etter en artig kveld.. klokka blir fort ett, og jeg er oppe kl 5:55... For _meg_ er det uaktuelt, men det passer kanskje for størsteparten, da skal ikke jeg blande meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i mye av det du sier, selv om det ikke blir så sent for min del..

 

Ett annet alternativ er kanskje å flytte treffene til en dag midt i uka (torsdag feks :P ) Om det er bedre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i mye av det du sier, selv om det ikke blir så sent for min del..

 

Ett annet alternativ er kanskje å flytte treffene til en dag midt i uka (torsdag feks :P ) Om det er bedre?

 

Vinter-tid passer vel for de fleste? syns det har vært greit oppmøte de fleste gangene jeg har vært der iaf. Ukedagene blir uaktuelt for min del pga at jeg jobber 3skift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, nei ukedagene blir jo enda teitere for min del, er jo fortsatt oppe like tidlig, og det er et ork å kjøre to turer til trondheim om dagen.. :P

For meg har det som dere har brukt nå den siste tiden passet godt, selv om jeg ikke har vært ivei de siste gangene av forskjellige årsaker.

Men som sagt, jeg alene vil ikke grine meg til noe, om kl.19 passer best for de fleste, så føyer jeg meg etter det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, nei ukedagene blir jo enda teitere for min del, er jo fortsatt oppe like tidlig, og det er et ork å kjøre to turer til trondheim om dagen.. :P

For meg har det som dere har brukt nå den siste tiden passet godt, selv om jeg ikke har vært ivei de siste gangene av forskjellige årsaker.

Men som sagt, jeg alene vil ikke grine meg til noe, om kl.19 passer best for de fleste, så føyer jeg meg etter det. :)

 

Det vil du det, Inndirekte grining. :nana:

 

Hva med en vote? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, nei jeg bare forteller dere hva jeg mener og hva som passer og ikke for meg :D

Jo det er leit (for meg) om jeg ikke får dratt på noen treff, men jeg dør ikke av det. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, nei jeg bare forteller dere hva jeg mener og hva som passer og ikke for meg :D

Jo det er leit (for meg) om jeg ikke får dratt på noen treff, men jeg dør ikke av det. :D

 

Jeg er ivertfall enig. 19:00 utgår. Får ta 2 treff da, ett 15:00 å ett 19:00 :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens! Hm, er det for sent med kl. 19.00 så er det en enkel sak å gjøre om det til permanent 15.00 hele året. For meg passer det uansett tid, men skal være enig i at det er best å høre på flesteparten. Hvis ingen har noe imot det, så fortsetter vi som før i vinter med tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.