dekk og innpress.....igjen....

Anbefalte innlegg

ja jeg veit at dette er tatt opp uttallige ganger og jeg har lett og lett med søkefunksjonen, men blir nesten bare mere og mere i vilrede..

tingen er at jeg har kjøpt meg en -01 passat 3bg stasjonsvogn og skal ha meg nye felger til denne. skal også senkes med justerbart.

hvilke felger med dekk blir bra..

etter mye lesing så sies det veldig mye forskjellig her.enkelte steder er det ikke et alternativ å ha samme bredde foran og bak en gang. vil det bli rart å se til med 225 foran og bak?

tenkte å gå for 225/40 på 8,5 18, og etter det jeg har lest vil ca ET35 passe. Stemmer det????

leste også et sted at noen valgte å gå for 225 foran og 255 bak og mente dette var et bra valg, men for min del syns jeg 255 bak blir vel bredt for min del.... derfor, for å ikke klusse med profilhøyder som ikke passer sammen så tenkte jeg altså å gå for 225 hele veien..... skal også sies at valsing tenkte jeg å holde meg unna...

noe som kan hjelpe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 35 er et meget godt valg og passer perfekt til bilen :)

Finnes og et kjempeutvalg av felger med dette innpresset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse passer meget bra på 01 passat. Pene felger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! Har bestillt OZ felger selv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må en tur til biltilsynet hvis du vil ha ET35 godkjent på bilen din.Orginalt er jo ET45.

Du kan gå ned til ET37.5 uten godkjenning hvis jeg ikke tar helt feil.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å få godkjent felgene på biltilsynet ja, og leste at det skulle gå greit hvis jeg bare hadde papirene på felgene....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg veit at dette er tatt opp uttallige ganger og jeg har lett og lett med søkefunksjonen, men blir nesten bare mere og mere i vilrede..

tingen er at jeg har kjøpt meg en -01 passat 3bg stasjonsvogn og skal ha meg nye felger til denne. skal også senkes med justerbart.

hvilke felger med dekk blir bra..

etter mye lesing så sies det veldig mye forskjellig her.enkelte steder er det ikke et alternativ å ha samme bredde foran og bak en gang. vil det bli rart å se til med 225 foran og bak?

tenkte å gå for 225/40 på 8,5 18, og etter det jeg har lest vil ca ET35 passe. Stemmer det????

leste også et sted at noen valgte å gå for 225 foran og 255 bak og mente dette var et bra valg, men for min del syns jeg 255 bak blir vel bredt for min del.... derfor, for å ikke klusse med profilhøyder som ikke passer sammen så tenkte jeg altså å gå for 225 hele veien..... skal også sies at valsing tenkte jeg å holde meg unna...

noe som kan hjelpe

Jepp 8,5x18 ET35 med 225/40 er midt i blinken på Passat 3B/G, kjør på! Å velge ulike dekkbredde foran og bak når felgbredden er lik er i hvertfall helt på trynet på en FWD bil, det er heller mer vanlig å velge samme dekk foran og bak selv om bakfelgen er bredere. Dette for å unngå den subbinga vi vet kommer med 255-265 på de fleste VAG-biler. Har man nok plass til brede bakdekk, så stiller saken seg annerledes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.