Corradointeriør i Golf 2?

Anbefalte innlegg

er det noen om vet om corrado interiør passer rett inn i golf 2? seter forran/bak og dørtrek?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen om vet om corrado interiør passer rett inn i golf 2? seter forran/bak og dørtrek?

 

 

Seter foran = rett inn

Seter bak er litt smale, men går med litt tilpassing

Dørtrekk har jeg ikke prøvd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel.. hvordan tilpassning da? noen som har gjort dette? fortsatt ingen som vet om dørtrekk fra corrado passer i golf 2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meiner dørtrekk ikkje passer pga anna dør vinkling og form på døra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dørtrekk kan glemmes!

 

forseter er som sagt helt likt!

 

baksetene er vel 20cm kortere. dvs at du vil få 10cm glipper på hver side av setet bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baksetene er vel 20cm kortere. dvs at du vil få 10cm glipper på hver side av setet bak

 

Og denne glippen blir du kvitt ved å skjære til noe skumgummi som du trekker i rett farge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og denne glippen blir du kvitt ved å skjære til noe skumgummi som du trekker i rett farge...

 

jepp! eller modifisere dørsidene! har sett det blitt gjort og! blir litt større "arm-hviler" men var pent gjort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp! eller modifisere dørsidene! har sett det blitt gjort og! blir litt større "arm-hviler" men var pent gjort

 

Kult, har du et bilde av dette?:)

Hørtes ut som en pen løsning ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener jeg så det på vwvortex! men er ei stund siden! var utrolig pent gjort iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen som har et skikkelig bilde av corradobakseter i en golf 2. Har aldri funnet et skikkelig bilde der du ser det skikkelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ett bilde av en rallye med corrado seter trekt i skinn. Med den pølsen i midten. Der er dørtrekkene laget til slik at det ser veldig bra ut. Desverre så ligger bildet på en ekstern harddisk hjemme, så lenge til jeg kan legge det ut. Sorry. Men om noen kommer over den på nettet, så er det ihvertfall en rød en som også har corrado frontfanger. Fysj.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ett bilde på Autodb

1412097-bilde2-golfbakseterskinn.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette syns jeg at var fint

vr0010ib8.jpg

vr0009gy7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste der var faktisk veldig fint. Likte det godt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må også sveise inn nye fester til baksetet. Oppe ved dempertårnet og i bunn av seteryggen. Kan skjære ut av et vrak f.eks. Gjorde dette i min forrige Golf 2

Og framsetene blir litt lavere enn standard forresten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.