Anbefalte innlegg

Det er ny lykt på høgre side av bilen. Nå ser man forskjell både kosmetisk og på lyset. Den gamle lykta er mattere enn den nye og den lyser også "gulere", men det skal være samme pærene i begge.

Er det noe man kan gjøre med dette for å få freshet den opp litt. Det koster jo tross alt en del for ny:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gamle lykta har fått seg en del smååå stensprut så den blir matt/grå tenker jeg? : klø : Tror også linsene blir slitt etterhvert så de slipper igjennom mindre lys enn en ny lampe,har hørt om dette før. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe måter å overhale på? Kan det fungere med fineste av det fineste pussepapir og vann? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan skifte til nye og like pærer hvis det er forskjellige pærer. Det vil hjelpe litt iallfall. Ellers så er det vel ikke så mye mere man kan gjøre desverre. Å begynne å pusse på lykteglass skal man være meget forsiktig med..........blir fort styggere enn det var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe måter å overhale på? Kan det fungere med fineste av det fineste pussepapir og vann? :o

Tja,det vet jeg desverre ikke. :(

Kan muligens "polere" opp det gamle lykteglasset for og få bort en del stensprut med ett slipende poleringsmiddel,men garanterer ikke at det blir noe bedre. :( Er jo laget i plastikk så..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det skal stå i samme pærer nå. Kan ta å prøve med et poleringsmiddel, men det blir vel forgjeves:confused: Det er vel ikke bare på utsiden som sagt, linsa blir vel også slitt.

Ny lykt på Møller ligger på 5000-5500,-

Noen andre plasser jeg kan kjøpe? Men må så klart vær 100% indentisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det er samme pærene, er den ene eldre vil denne lyse dårligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

til bilen din kan du kjøpe løse glass mener jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

til bilen din kan du kjøpe løse glass mener jeg..

Jaha, det skal jeg ta å sjekke ut.

Men hvordan er det da å få lykta tett igjen?

Noen som har erfaringer med deling av slike lykter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha, det skal jeg ta å sjekke ut.

Men hvordan er det da å få lykta tett igjen?

Noen som har erfaringer med deling av slike lykter?

Hvis dine lykteglass er utskiftbare, er de klipset fast på selve lyktehuset med 6-8 metallklips rundt hele glasset. Er de ikke dette, er det limte glass og da er det bare å kjøpe nytt.

Jeg ser Meca har hele lykter til litt over 1200,- til S4 -98, men er det snakk om løse glass må du nok til Møller.

Hvis en legger et tynt lag silikon på den gamle pakningen blir dette tett og tåler det meste (inkl. direkte normal høytrykksspyling).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ikke tak i kun glass hos Møller,har hørt etter selv.

Tenkte jeg skulle bytte kun glassene på mine,men det gikk ikke :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sjekka med hellanor ?

Jeg vet at til mine RS2 lamper hadde dem ikke glass på møller, men hvis man tar kontakt med hella som har laget lampene har dem bla. glass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.