#1 Skrevet April 1, 2007 Skal kjøpe meg senkefjører til B5n min, har ikke råd til just. bart. Vil ha BRA veigrep, men komforten burde være innenfor en viss grense. Noen som kan anbefale et bra sett.. Tenker på Pris, høyde, og kvalitet. Veit ikke hvor mye som er nødvendig å senke, men er 60-40 bra senking? Ser ut som om jeg må senke litt... Takker for svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2007 Ta en titt på Cobra fjærene til Gundersen sportscar (http://www.gundersen-sportscar.com/) Har montert fjærer + nye dempere på a6'en min nå for en uke siden. Er veldig fornøyd foreløbig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2007 hva vil dere anbefale når det gjelder høyden? Hørt at 50-30 blir bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2007 Blir vel en smaksak hvor lavt du vil ha det. Jeg har 30/20 sett på min pga vinteren. Har foresten samme felger som deg på min.Synes de er kuuule ass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2007 Blir vel en smaksak hvor lavt du vil ha det. Jeg har 30/20 sett på min pga vinteren.Har foresten samme felger som deg på min.Synes de er kuuule ass. Ja, er pene de. Men vil det subbe mye under bilen osv på vinteren men lavere senking enn 30/20? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2007 Jeg senka min 55-40 å det subba ikke..... Det var med lesjøfors fjærer å bonrath 15mm senkeskåler funka veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2007 Min gamle med 60/40 fk fjærer syns dette var helt ok. Kunne gjerne vært lavere etter min mening men var aldri noe problem med subbing ol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...